Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Eckerö Linen opiskelijaristeilyllä tapahtui vakava sairauskohtaus lauantai-iltana. Alus, m/s Finlandia, palasi takaisin Tallinnaan, jotta sairas henkilö saatiin hoitoon. Eckerö Linen toimitusjohtaja vahvisti, että henkilö menetti tajuntansa ja ambulanssi tilattiin satamaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Eckerö Linen opiskelijaristeilyllä tapahtui vakava sairauskohtaus lauantai-iltana. Alus, m/s Finlandia, palasi takaisin Tallinnaan, jotta sairas henkilö saatiin hoitoon. Eckerö Linen toimitusjohtaja vahvisti, että henkilö menetti tajuntansa ja ambulanssi tilattiin satamaan.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.4.2026 klo 13:01, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Opiskelijaristeilyllä vakava sairauskohtaus • Opiskelijaristeilyllä vakava sairauskohtaus.
Vakava sairauskohtaus opiskelijaristeilyllä
Opiskelijaristeilyllä tapahtui vakava sairauskohtaus. Henkilö menetti tajuntansa lauantai-iltana. Alus, m/s Finlandia, palasi Tallinnaan. Ambulanssi tilattiin satamaan hoitoa varten.
Eckerö Linen opiskelijaristeilyllä tapahtui vakava sairauskohtaus lauantai-iltana. Alus, m/s Finlandia, palasi takaisin Tallinnaan, jotta sairas henkilö saatiin hoitoon. Eckerö Linen toimitusjohtaja vahvisti, että henkilö menetti tajuntansa ja ambulanssi…
Eckerö Linen risteilyalus kääntyi takaisin Tallinnaan vakavan sairauskohtauksen vuoksi. Henkilö kuljetettiin ambulanssilla sairaalahoitoon. Tapahtuma sattui lauantai-iltana noin kello 18.30, ja aluksella oli käynnissä opiskelijajärjestön tapahtuma.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.