Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla kaksi ihmistä kuoli rivitalopalossa sunnuntaina. Tulipalo syttyi varhain aamulla kolmen asunnon rivitalossa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä ja kuolemansyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla kaksi ihmistä kuoli rivitalopalossa sunnuntaina. Tulipalo syttyi varhain aamulla kolmen asunnon rivitalossa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä ja kuolemansyytä.
Aiheesta on julkaistu 12 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.4.2026 klo 09:30, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi kuollut rivitalopalossa Raumalla • Kaksi kuollut rivitalopalossa Raumalla • Kaksi kuollutta rivitalopalossa Raumalla.
Rivitalopalo Raumalla, kaksi kuollut
Kaksi ihmistä kuoli rivitalopalossa Raumalla. Tulipalo syttyi sunnuntaiaamuna. Pelastuslaitos ja poliisi tutkivat tapahtumaa. Uhrit olivat kuusikymppinen tytär ja hänen kahdeksankymppinen äitinsä. Palopaikalla jatketaan jälkivartiointia.
Raumalla kaksi ihmistä kuoli rivitalopalossa sunnuntaina. Tulipalo syttyi varhain aamulla kolmen asunnon rivitalossa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä ja kuolemansyytä.
Raumalla on tapahtunut tulipalo, jossa kaksi ihmistä on kuollut. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä kolmen asunnon rivitalossa.
Raumalla on tapahtunut rivitalopalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä Lensunkalliontiellä.
Raumalla on tapahtunut tulipalo, jossa kaksi ihmistä on kuollut. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä kolmen asunnon rivitalossa.
Raumalla tapahtui tulipalo, jossa kaksi henkilöä menehtyi. Tulipalo syttyi rivitalossa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Pelastuslaitoksen mukaan yksi asunnoista oli tyhjillään, kun taas toisesta löytyivät vainajat.
Raumalla on tapahtunut rivitalopalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä kolmen asunnon rivitalossa.
Raumalla on tapahtunut rivitalopalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä Lensunkalliontiellä.
Raumalla on tapahtunut rivitalopalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Tulipalo syttyi sunnuntain vastaisena yönä Lensunkalliontiellä.
Raumalla tapahtui tulipalo, jossa kuoli kaksi ihmistä. Palon syttymispaikka oli rivitalo, jossa oli kolme asuntoa.
Raumalla Lensunkalliolla tapahtui sunnuntaina aamuyöllä rivitalopalon onnettomuus, jossa kuoli kaksi naista. Kuolleet ovat noin kuusikymppinen tytär ja hänen iäkäs äitinsä. Pelastuslaitos löysi heidät asunnosta, joka tuhoutui täysin.
Kaksi henkilöä on kuollut tulipalossa Raumalla. Onnettomuus tapahtui aamuyöllä, kun poliisi sai ilmoituksen rivitalon palosta. Pelastuslaitos löysi yhdestä asunnosta kaksi vainajaa.
Kaksi ihmistä on kuollut tulipalossa Rauman Lensunkalliolla. Tulipalo syttyi sunnuntaina aamulla kolmen asuinhuoneiston rivitalossa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä ja kuolemansyitä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.