Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Kaikkonen on valittu jatkamaan keskustan puheenjohtajana ilman vastaehdokkaita. Markku Siponen on valittu keskustan varapuheenjohtajaksi puoluekokouksessa Tampereella.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Puijon Hiihtoseura voitti miesten 4x10 kilometrin viestin Inarissa. Joukkueen ankkureina toimivat Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Jämin Jänne sijoittui toiseksi, jääden voittajasta 12,8 sekuntia. Pronssia sai Vuokatti Ski Team Kainuu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Puijon Hiihtoseura voitti miesten 4x10 kilometrin viestin Inarissa. Joukkueen ankkureina toimivat Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Jämin Jänne sijoittui toiseksi, jääden voittajasta 12,8 sekuntia. Pronssia sai Vuokatti Ski Team Kainuu.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.4.2026 klo 16:15, pääluokka Talviurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puijon Hiihtoseura voitti SM-viestin • Puijon Hiihtoseura voitti SM-viestin Inarissa • Puijon Hiihtoseura voitti SM-viestin.
Puijon Hiihtoseura voitti viestin
Puijon Hiihtoseura voitti maastohiihdon SM-viestin Inarissa. Voittoon hiihti joukkue, jossa olivat Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Jämin Jänne tuli toiseksi ja Vuokatti Ski Team Kainuu sai pronssia. Viestin pituus oli 4x10 kilometriä.
Puijon Hiihtoseura voitti miesten 4x10 kilometrin viestin Inarissa. Joukkueen ankkureina toimivat Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Jämin Jänne sijoittui toiseksi, jääden voittajasta 12,8 sekuntia.…
Puijon Hiihtoseura voitti miesten 4x10 kilometrin viestin maastohiihdossa Inarissa. Joukkueen koostumus oli Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Toiseksi tuli Jämin Jänne, joka jäi voittajasta…
Puijon Hiihtoseura voitti miesten 4x10 kilometrin SM-viestin Inarissa. Joukkueessa hiihtivät Perttu Hyvärinen, Iivo Niskanen, Petteri Koivisto ja Niilo Mäkinen. Toiseksi sijoittui Jämin Jänne, joka jäi voittajasta 12,8 sekuntia.…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.