Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NBA-koripalloliigassa pelattiin lauantain vastaisena yönä täydellinen kierros. Kierroksella oli poissa 168 pelaajaa loukkaantumisten ja sairastelujen vuoksi. Oklahoma Cityn ja Denverin ottelussa puuttuivat viimeisimmät MVP-pelaajat Shai Gilgeous-Alexander ja Nikola Jokic. Myös Lauri Markkanen oli sivussa ahtaan lonkan oireyhtymän vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NBA-koripalloliigassa pelattiin lauantain vastaisena yönä täydellinen kierros. Kierroksella oli poissa 168 pelaajaa loukkaantumisten ja sairastelujen vuoksi. Oklahoma Cityn ja Denverin ottelussa puuttuivat viimeisimmät MVP-pelaajat Shai Gilgeous-Alexander ja Nikola Jokic. Myös Lauri Markkanen oli sivussa ahtaan lonkan oireyhtymän vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.4.2026 klo 15:39, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NBA:ssa tähtipelaajat lepäävät: 168 pelaajaa sivussa kauden päätöskierroksella • 168 pelaajaa sivussa NBA:n runkosarjakierroksella • NBA:ssa 168 pelaajaa sivussa, tähtipelaajat lepuutuksessa.
NBA:ssa pelaajia lepuutetaan paljon
NBA-koripalloliigassa pelattiin täydellinen kierros. Kierroksella oli poissa 168 pelaajaa. Oklahoma Cityn ja Denverin ottelusta puuttuivat Shai Gilgeous-Alexander ja Nikola Jokic. Lauri Markkanen oli myös poissa loukkaantumisen vuoksi. Tämä on merkittävä määrä pelaajia, mikä vaikuttaa otteluiden tasoon.
NBA-koripalloliigassa pelattiin lauantain vastaisena yönä täydellinen kierros. Kierroksella oli poissa 168 pelaajaa loukkaantumisten ja sairastelujen vuoksi. Oklahoma Cityn ja Denverin ottelussa puuttuivat viimeisimmät MVP-pelaajat Shai Gilgeous-Alexander ja Nikola…
NBA:n runkosarjassa pelattiin lauantain vastaisena yönä täysi kierros, mutta 168 pelaajaa oli poissa. Poissaolot johtuvat loukkaantumisista ja sairasteluista. Esimerkiksi Oklahoma Cityn Shai Gilgeous-Alexander ja Denverin Nikola Jokic eivät…
NBA-koripalloliigassa pelattiin lauantain vastaisena yönä kierros, jossa 168 pelaajaa oli poissa. Poissaolojen syynä olivat loukkaantumiset ja sairastelut. Esimerkiksi Oklahoma Cityn Shai Gilgeous-Alexander ja Denverin Nikola Jokic eivät osallistuneet…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.