Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Salossa tapahtui onnettomuus, jossa neljä henkilöä loukkaantui. Heidät on kuljetettu sairaalahoitoon. Onnettomuus tapahtui lauantaina iltapäivällä Helsingin ja Turun välisellä moottoritiellä. Pelastuslaitos sulki yhden kaistan onnettomuuden vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Salossa tapahtui onnettomuus, jossa neljä henkilöä loukkaantui. Heidät on kuljetettu sairaalahoitoon. Onnettomuus tapahtui lauantaina iltapäivällä Helsingin ja Turun välisellä moottoritiellä. Pelastuslaitos sulki yhden kaistan onnettomuuden vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.4.2026 klo 15:06, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Neljä loukkaantui Salossa henkilöauton ulosajossa • Neljä loukkaantui liikenneonnettomuudessa Salossa.
Onnettomuus Salossa, neljä loukkaantui
Salossa tapahtui onnettomuus, jossa neljä ihmistä loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Helsingin ja Turun välisellä moottoritiellä. Loukkaantuneet on viety sairaalaan. Pelastuslaitos sulki yhden kaistan onnettomuuden vuoksi. Tieto onnettomuudesta saatiin kello 13.30.
Salossa tapahtui onnettomuus, jossa neljä henkilöä loukkaantui. Heidät on kuljetettu sairaalahoitoon. Onnettomuus tapahtui lauantaina iltapäivällä Helsingin ja Turun välisellä moottoritiellä. Pelastuslaitos sulki yhden kaistan onnettomuuden vuoksi.
Liikenneonnettomuus tapahtui Salossa lauantaina iltapäivällä. Neljä henkilöä loukkaantui ulosajossa Turunväylällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 13.30, ja kaikki loukkaantuneet kuljetettiin sairaalaan.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.