Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pakistanin pääkaupungissa Islamabadissa alkavat rauhanneuvottelut Iranin, Yhdysvaltain ja Israelin välillä. Neuvottelut käynnistyvät yli viisi viikkoa kestäneiden pommitusten jälkeen. Osapuolten vaatimukset rauhan saavuttamiseksi ovat kuitenkin hyvin erilaisia, mikä vaikeuttaa sopimuksen syntymistä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pakistanin pääkaupungissa Islamabadissa alkavat rauhanneuvottelut Iranin, Yhdysvaltain ja Israelin välillä. Neuvottelut käynnistyvät yli viisi viikkoa kestäneiden pommitusten jälkeen. Osapuolten vaatimukset rauhan saavuttamiseksi ovat kuitenkin hyvin erilaisia, mikä vaikeuttaa sopimuksen syntymistä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.4.2026 klo 08:39, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pakistanissa alkavat rauhanneuvottelut Iranista • Pakistanissa alkavat rauhanneuvottelut Iranille.
Rauhanneuvottelut alkavat Pakistanissa
Pakistanin Islamabadissa alkavat rauhanneuvottelut Iranin, Yhdysvaltain ja Israelin välillä. Neuvottelut alkavat pommitusten jälkeen. Osapuolten vaatimukset rauhasta ovat erilaisia. Tämä vaikeuttaa sopimuksen saavuttamista. Tärkeinä kysymyksinä ovat öljykuljetukset ja Iranin ydinaseohjelma.
Pakistanin pääkaupungissa Islamabadissa alkavat rauhanneuvottelut Iranin, Yhdysvaltain ja Israelin välillä. Neuvottelut käynnistyvät yli viisi viikkoa kestäneiden pommitusten jälkeen. Osapuolten vaatimukset rauhan saavuttamiseksi ovat kuitenkin hyvin erilaisia, mikä vaikeuttaa…
Pakistanin Islamabadissa alkavat lauantaina rauhanneuvottelut Iranin, Yhdysvaltain ja Israelin välillä. Neuvottelut käynnistyvät viiden viikon pommitusten jälkeen. Osapuolten vaatimukset rauhasta ovat kuitenkin merkittävästi erilaisia, mikä vaikeuttaa sopimuksen saavuttamista.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.