Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki ei päässyt Mastersin jatkokierroksille. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin, kun jatkoon pääsyyn olisi tarvittu seitsemän lyöntiä parempi tulos. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, joka johtaa kuudella lyönnillä. McIlroyn tulos on turnauksen historian suurin johto puolivälissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki ei päässyt Mastersin jatkokierroksille. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin, kun jatkoon pääsyyn olisi tarvittu seitsemän lyöntiä parempi tulos. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, joka johtaa kuudella lyönnillä. McIlroyn tulos on turnauksen historian suurin johto puolivälissä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.4.2026 klo 06:35, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Välimäki karsiutui Mastersin jatkokierroksilta • Välimäki karsiutui Mastersin jatkokierroksilta • Välimäki karsiutui Mastersin jatkokierroksilta.
Välimäki ei päässyt Mastersiin
Sami Välimäki karsiutui Mastersin jatkokierroksilta. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin. Jatkoon pääsyyn tarvittiin seitsemän lyöntiä parempi tulos. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, jolla on kuuden lyönnin etumatka. McIlroyn tulos on turnauksen historian suurin johto puolivälissä.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki ei päässyt Mastersin jatkokierroksille. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin, kun jatkoon pääsyyn olisi tarvittu seitsemän lyöntiä parempi tulos. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, joka…
Suomalaisgolffari Sami Välimäki ei päässyt Mastersin jatkokierroksille. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin, mikä ei riittänyt jatkoon. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, joka johtaa kuudella lyönnillä.
Suomalaisgolffari Sami Välimäki ei päässyt Mastersin jatkokierroksille. Hänen tuloksensa oli 11 yli parin, mikä ei riittänyt jatkoon. Turnauksen johdossa on Rory McIlroy, joka johtaa kuudella lyönnillä. McIlroyn tulos…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.