Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Mannerheimintiellä henkilöauto syttyi tuleen perjantai-iltapäivällä. Pelastuslaitos sai tulipalon sammutettua nopeasti yhdellä yksiköllä. Auto oli jo ilmiliekeissä, kun pelastajat saapuivat paikalle. Tulipalon syttymissyytä ei tiedetä tarkasti, mutta se alkoi auton etuosasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Mannerheimintiellä henkilöauto syttyi tuleen perjantai-iltapäivällä. Pelastuslaitos sai tulipalon sammutettua nopeasti yhdellä yksiköllä. Auto oli jo ilmiliekeissä, kun pelastajat saapuivat paikalle. Tulipalon syttymissyytä ei tiedetä tarkasti, mutta se alkoi auton etuosasta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 17:14, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Auto syttyi tuleen Helsingin keskustassa • Auto syttyi tuleen Helsingissä perjantaina • BMW syttyi tuleen Helsingin keskustassa, liikenne häiriintyi.
Auto syttyi palamaan Helsingissä
Henkilöauto syttyi tuleen Helsingin keskustassa. Onnettomuus tapahtui Mannerheimintiellä perjantai-iltapäivällä. Pelastuslaitos sammutti tulipalon nopeasti. Auto oli jo täysin palanut, kun pelastajat saapuivat. Kukaan ei loukkaantunut onnettomuudessa.
Helsingin Mannerheimintiellä henkilöauto syttyi tuleen perjantai-iltapäivällä. Pelastuslaitos sai tulipalon sammutettua nopeasti yhdellä yksiköllä. Auto oli jo ilmiliekeissä, kun pelastajat saapuivat paikalle. Tulipalon syttymissyytä ei tiedetä tarkasti, mutta se…
Henkilöauto syttyi tuleen Helsingin keskustassa perjantaina iltapäivällä. Kuljettaja huomasi savua ja hyppäsi ulos autosta ennen roihahdusta. Pelastuslaitos sai tulipalon nopeasti sammutettua, eikä sivullisille tapahtunut vahinkoa.
Helsingin keskustassa syttyi auto tuleen perjantai-iltapäivänä. Palava BMW X1 aiheutti liikennehaittaa Mannerheimintiellä. Pelastuslaitos saapui nopeasti paikalle sammuttamaan palon.
BMW-merkkinen auto syttyi tuleen Helsingissä Mannerheimintiellä. Kuljettaja huomasi savun ja poistui autosta. Pelastuslaitos sammutti palon nopeasti, mutta tilanne aiheutti häiriötä liikenteelle. Palo syttyi ajon aikana, ja sen tarkka…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.