Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat toteutti laajan iskun Iraniin, kun taas Humppilassa hoivakoti palaa. Ukrainan presidentti Zelenskyi tapaa Trumpin Naton huippukokouksessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Itä-Uudenmaan poliisi etsii iäkästä miestä, joka katosi Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintihallista. Mies nähtiin viimeksi torstai-iltana kymmeneltä, kun hän pysäköi autonsa P5-pysäköintihalliin. Poliisi pyytää havaintoja miehen liikkeistä ja olinpaikasta. Kaikki tiedot voi ilmoittaa hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Itä-Uudenmaan poliisi etsii iäkästä miestä, joka katosi Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintihallista. Mies nähtiin viimeksi torstai-iltana kymmeneltä, kun hän pysäköi autonsa P5-pysäköintihalliin. Poliisi pyytää havaintoja miehen liikkeistä ja olinpaikasta. Kaikki tiedot voi ilmoittaa hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 18:05, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Vantaalla • Poliisi etsii epäiltyä ryöstöyrityksestä • Poliisi etsii epäiltyä ryöstäjää Lahdesta.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Itä-Uudenmaan poliisi etsii kadonnutta miestä Vantaalla. Mies katosi Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintihallista torstai-iltana. Hänet nähtiin viimeksi kymmeneltä, kun hän pysäköi autonsa. Poliisi pyytää havaintoja miehen liikkeistä ja olinpaikasta. Ilmoitukset voi tehdä hätänumeroon 112.
Itä-Uudenmaan poliisi etsii iäkästä miestä, joka katosi Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintihallista. Mies nähtiin viimeksi torstai-iltana kymmeneltä, kun hän pysäköi autonsa P5-pysäköintihalliin. Poliisi pyytää havaintoja miehen liikkeistä ja olinpaikasta. Kaikki…
Poliisi etsii havaintoja miehestä, joka yritti ryöstää kaupan Lahdessa syyskuussa 2025. Epäilty on noin 20–30-vuotias ja hänellä oli tummat vaatteet sekä värikkäät kengät. Tapaus tutkitaan törkeänä ryöstönä.
Hämeen poliisi pyytää havaintoja miehestä, joka yritti ryöstää ruokakaupan Lahdessa syyskuussa 2025. Epäilty on 20–30-vuotias ja hänen henkilöllisyytensä on edelleen tuntematon. Mies käytti ryöstöyrityksessä teräasetta, mutta sai keskeytyksen…
Vantaalla on kadonnut iäkkäämpi mies, joka pysäköi autonsa Helsinki-Vantaan lentoaseman parkkihalliin. Viimeiset havainnot hänestä ovat torstai-iltana kymmeneltä, eikä hänestä ole sen jälkeen saatu tietoa. Poliisi pyytää havaintoja miehen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.