Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylän normaalikoulussa otettiin kiinni uhkaavasti käyttänyt henkilö. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta puoliltapäivin. Kiinni otetulta löytyi muovikuula-ase, mutta sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylän normaalikoulussa otettiin kiinni uhkaavasti käyttänyt henkilö. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta puoliltapäivin. Kiinni otetulta löytyi muovikuula-ase, mutta sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 13:22, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Uhkaavasti käyttäytynyt henkilö kiinni koulussa • Uhkaavasti käyttäytynyt henkilö kiinni koulussa • Poliisi otti kiinni henkilön koulussa.
Uhkaava tilanne Jyväskylän koulussa
Jyväskylän normaalikoulussa otettiin kiinni uhkaava henkilö. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta puoliltapäivin. Kiinni otetulta löytyi muovikuula-ase. Tilanne ei aiheuttanut vaaraa muille. Koulun yläasteen ja lukion rakennuksessa tapahtui tilanne.
Jyväskylän normaalikoulussa otettiin kiinni uhkaavasti käyttänyt henkilö. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta puoliltapäivin. Kiinni otetulta löytyi muovikuula-ase, mutta sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Jyväskylän normaalikoulussa otettiin kiinni uhkaavasti käyttänyt henkilö. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta puoliltapäivin. Kiinni otetulta löytyi muovikuula-ase, mutta sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Jyväskylän normaalikoulussa tapahtui tänään poliisitehtävä. Poliisi sai hätäkeskukselta ilmoituksen uhkaavasti käyttäytyvästä henkilöstä. Paikalle saapui useita poliisipartioita, ja yksi henkilö otettiin kiinni.
Jyväskylän Normaalikoululla on useita poliisipartioita. Tilanne ei aiheuta vaaraa, kertoo Sisä-Suomen poliisilaitoksen tilannekeskus. Poliisi on paikalla varotoimenpiteenä, ja tilanne on rauhallinen.
Jyväskylän normaalikoulun lukiolle hälytettiin poliisi aamupäivällä vaaratilanteen vuoksi. Tilanne on nyt ohi, ja poliisi tiedottaa asiasta lisää.
Jyväskylän Normaalikoulun yläkoulussa ja lukiolla on käynnissä suuri poliisioperaatio. Oppilaita ja opettajia on ohjeistettu pysymään luokkatiloissa tai siirtymään lukittuihin tiloihin. Poliisi on paikalla useilla partioilla, ja tilanne ei…
Jyväskylän Normaalikoululla on käynnissä suuri poliisitehtävä. Sisä-Suomen poliisi vahvistaa tilanteen, muttei anna tarkkoja tietoja. Oppilaita on ohjeistettu pysymään luokkahuoneissa, ja koulussa on kuulutettu, ettei kyseessä ole harjoitus. Lisätietoja…
Jyväskylän Normaalikoulussa tapahtui perjantaina poliisitehtävä, kun koululla havaittiin uhkaavasti käyttäytyvä henkilö. Poliisi sai hälytyksen kello 11.55 ja otti yhden henkilön kiinni. Tilanne ei aiheuttanut vaaraa sivullisille, ja oppilaille…
Jyväskylän Normaalikoulussa on ollut suuri poliisitehtävä perjantaina. Poliisi sai hälytyksen uhkaavasti käyttäytyvästä henkilöstä koululta. Yksi henkilö on otettu kiinni, eikä tilanne aiheuta vaaraa sivullisille.
Jyväskylän Normaalikoulussa on käynnissä suuri poliisitehtävä. Oppilaita pyydettiin pysymään luokissa tai siirtymään lukittuihin tiloihin. Poliisi on paikalla useilla partioilla, ja tilanne ei ole harjoitus. Oppilaille on myöhemmin kerrottu,…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.