Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Antwerpenin satamassa Belgialla on tapahtunut öljyvuoto, joka on keskeyttänyt suurimman osan sataman laivaliikenteestä. Öljyvuoto tapahtui tankkauksen yhteydessä, mutta se on saatu pysäytettyä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Antwerpenin satamassa Belgialla on tapahtunut öljyvuoto, joka on keskeyttänyt suurimman osan sataman laivaliikenteestä. Öljyvuoto tapahtui tankkauksen yhteydessä, mutta se on saatu pysäytettyä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 14:06, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Öljyvuoto pysäytti Antwerpenin sataman laivaliikenteen • Öljyvuoto keskeytti laivaliikenteen Antwerpenissa • Öljyvuoto keskeytti Antwerpenin laivaliikenteen.
Öljyvuoto Antwerpenin satamassa
Öljyvuoto on tapahtunut Antwerpenin satamassa Belgiassa. Se on Euroopan toiseksi vilkkain rahtisatama. Vuoto keskeytti sataman laivaliikenteen lähes kokonaan. Satama on saanut vuodon pysäytettyä ja alukset eristettyä. Toimintakunto pyritään palauttamaan vuorokauden sisällä.
Antwerpenin satamassa Belgialla on tapahtunut öljyvuoto, joka on keskeyttänyt suurimman osan sataman laivaliikenteestä. Öljyvuoto tapahtui tankkauksen yhteydessä, mutta se on saatu pysäytettyä.
Öljyvuoto on pysäyttänyt laivaliikenteen Antwerpenin satamassa Belgiassa. Euroopan toiseksi vilkkain rahtisatama kertoi, että vuoto tapahtui tankkauksen yhteydessä. Alukset on eristetty puhdistusta varten, ja tilanne saadaan toivottavasti kuntoon vuorokauden…
Öljyvuoto Antwerpenin satamassa on pysäyttänyt laivaliikenteen. Kyseessä on Euroopan toiseksi vilkkain rahtisatama. Vuoto on saatu pysäytettyä, ja alukset on eristetty.
Antwerpenin satamassa Belgiassa on tapahtunut öljyvuoto, joka keskeytti laivaliikenteen. Vuoto tapahtui laivan polttoainetankkauksen yhteydessä, mutta se on nyt saatu loppumaan. Puhdistustyöt jatkuvat satamassa. Antwerpen on Euroopan toiseksi vilkkain…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.