Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kontulan ostoskeskuksessa on vedet ja lämmöt poikki tulipalon vuoksi. Tulipalo tapahtui pääsiäisenä, ja tilanne on vaikuttanut useisiin liiketoimintoihin. Yrittäjät ja asiakkaat ovat kritisoineet tiedottamista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kontulan ostoskeskuksessa on vedet ja lämmöt poikki tulipalon vuoksi. Tulipalo tapahtui pääsiäisenä, ja tilanne on vaikuttanut useisiin liiketoimintoihin. Yrittäjät ja asiakkaat ovat kritisoineet tiedottamista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 09:03, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kontulan ostoskeskuksessa vedet ja lämmöt poikki.
Kontulan ostoskeskuksessa ongelmia vedessä
Kontulan ostoskeskuksessa on ollut vedet ja lämmöt poikki tulipalon jälkeen. Tulipalo tapahtui pääsiäisenä, ja se on sulkenut useita liikkeitä. Yrittäjät ovat joutuneet keksiä uusia keinoja selvitä. Lauantaina järjestetään tukitapahtuma asukasliikkeen toimesta.
Kontulan ostoskeskuksessa on vedet ja lämmöt poikki tulipalon vuoksi. Tulipalo tapahtui pääsiäisenä, ja tilanne on vaikuttanut useisiin liiketoimintoihin. Yrittäjät ja asiakkaat ovat kritisoineet tiedottamista.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.