Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Israel ja Libanon aikovat neuvotella ensi viikolla Yhdysvalloissa. Neuvottelujen tavoitteena on riisua Hizbollah aseista ja saavuttaa rauhansopimus. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti rauhanneuvottelujen aloittamisesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Israel ja Libanon aikovat neuvotella ensi viikolla Yhdysvalloissa. Neuvottelujen tavoitteena on riisua Hizbollah aseista ja saavuttaa rauhansopimus. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti rauhanneuvottelujen aloittamisesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 09:27, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Israel ja Libanon neuvottelevat Yhdysvalloissa • Israel ja Libanon neuvottelevat Yhdysvalloissa • Libanon ja Israel neuvottelevat Washingtonissa ensi viikolla.
Israel ja Libanon neuvottelevat rauhasta
Israel ja Libanon neuvottelevat ensi viikolla Yhdysvalloissa. Neuvottelut tähtäävät rauhansopimukseen ja Hizbollah-järjestön aseistariisuntaan. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti neuvottelujen aloittamisesta. Tieto neuvotteluista ei ole vahvistettu. Hizbollah on jo hyökännyt Israeliin drooni- ja raketti-iskuilla.
Israel ja Libanon aikovat neuvotella ensi viikolla Yhdysvalloissa. Neuvottelujen tavoitteena on riisua Hizbollah aseista ja saavuttaa rauhansopimus. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti rauhanneuvottelujen aloittamisesta.
Israel ja Libanon aikovat neuvotella ensi viikolla Yhdysvalloissa. Neuvottelujen tavoitteena on rauhansopimus ja Hizbollah-järjestön aseistariisunta. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti neuvottelujen aloittamisesta, mutta osapuolet eivät ole vahvistaneet tietoa.…
Libanonin ja Israelin edustajat neuvottelevat Washingtonissa ensi viikolla. Neuvottelut tapahtuvat Yhdysvaltojen ulkoministeriön järjestämänä. Taustalla ovat Israelin ja Hizbollahin väliset taistelut, jotka varjostavat keskusteluja. Yhdysvaltojen presidentti on varoittanut Irania…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.