Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Teos tarjoaa syvällistä pohdintaa ajankohtaisista aiheista ja kulttuurista. Kirjailija on tunnettu aiemmista teoksistaan ja hänen kirjoitustyylinsä on saanut paljon kiitosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Teos tarjoaa syvällistä pohdintaa ajankohtaisista aiheista ja kulttuurista. Kirjailija on tunnettu aiemmista teoksistaan ja hänen kirjoitustyylinsä on saanut paljon kiitosta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.4.2026 klo 05:00, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilkka Vuojala julkaisee uuden teoksen • Vuojalan pilapiirros herättää keskustelua 10. huhtikuuta 2026 • Ilkka Vuojalan pilapiirros julkaistu.
Ilkka Vuojala julkaisi uuden kirjan
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden kirjan. Teos käsittelee ajankohtaisia aiheita ja kulttuuria. Vuojala on tunnettu kirjailija, jonka aiemmat teokset ovat saaneet hyvän vastaanoton. Kirjan julkaisu herättää kiinnostusta lukijoiden keskuudessa.
Teos tarjoaa syvällistä pohdintaa ajankohtaisista aiheista ja kulttuurista. Kirjailija on tunnettu aiemmista teoksistaan ja hänen kirjoitustyylinsä on saanut paljon kiitosta.
Ilkka Vuojalan uusi pilapiirros on saanut aikaan vilkasta keskustelua. Vuojalan tyyli on tunnettu provokatiivisuudestaan ja huumoristaan.
Ilkka Vuojalan uusi pilapiirros on nyt julkaistu. Teos tarjoaa ajankohtaisen näkökulman päivän tapahtumiin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.