Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Elisa ja MTV ovat saavuttaneet sopimuksen, jonka myötä MTV:n kanavat ovat jälleen katsottavissa Elisa Viihteessä ja Elisan kaapeli-tv:ssä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
AC Oulu Volley yllätti Akaa-Volleyn miesten liigan 1. välierässä. Oululaiset voittivat ottelun 3-1. Välieräsarja jatkuu viikonloppuna Ouluhallissa, jossa joukkueet kohtaavat uudelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
AC Oulu Volley yllätti Akaa-Volleyn miesten liigan 1. välierässä. Oululaiset voittivat ottelun 3-1. Välieräsarja jatkuu viikonloppuna Ouluhallissa, jossa joukkueet kohtaavat uudelleen.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 22:08, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Kaleva, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa AC Oulu Volley voitti Akaa-Volleyn välierässä • AC Oulu Volley voitti Akaa-Volleyn välierässä • Savo Volley haastoi Hurrikaanin tiukassa välierätaistossa.
AC Oulu Volley voitti Akaa-Volleyn välierässä
AC Oulu Volley yllätti Akaa-Volleyn miesten liigan 1. Välierässä. Oululaiset voittivat ottelun 3-1.
AC Oulu Volley yllätti Akaa-Volleyn miesten liigan 1. välierässä. Oululaiset voittivat ottelun 3-1. Välieräsarja jatkuu viikonloppuna Ouluhallissa, jossa joukkueet kohtaavat uudelleen.
AC Oulu Volley voitti Akaa-Volleyn 3–1 vierasottelussa lentopallon välieräavauksessa. Akaa-Volley johti neljättä erää viidellä pisteellä, mutta menetti johdon.
Savo Volley kohtasi Loimaan Hurrikaanin Mestaruusliigan välierissä. Ottelu oli erittäin tasainen, ja Savo Volley sai aikaan viisi erää. Hurrikaani voitti kuitenkin lopulta ottelun. Savo Volley oli hyvässä vireessä…
Hurrikaani voitti ensimmäisessä välieräottelussa Savo Volleyn. Ottelu oli tiukka ja jännittävä, jossa molemmat joukkueet taistelivat voitosta.
Nokian KrP avasi salibandyliigan välierät voitolla, kun se kohtasi espoolaisen Oilersin. Kotijoukkue johti ottelua jo 6–2, mutta vieraat nousivat lähelle tasoitusta. KrP:n Kim Hyrkkönen teki ottelussa kaksi maalia…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät ovat maan lounaisissa osissa pieniä ja muualla maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa heinän siitepölymäärät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Keski- ja Pohjois-Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.