Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki kärsi vaikeuksista golfissa Masters-turnauksen avauskierroksella. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä (+8) Yhdysvaltain Augustassa. Välimäen kehonkielestä näkyi turhautuminen, kun peli ei sujunut odotetusti ja virheitä tuli lähestymislyönneissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki kärsi vaikeuksista golfissa Masters-turnauksen avauskierroksella. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä (+8) Yhdysvaltain Augustassa. Välimäen kehonkielestä näkyi turhautuminen, kun peli ei sujunut odotetusti ja virheitä tuli lähestymislyönneissä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 22:03, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki kamppaili Mastersin avauskierroksella • Välimäki kärsi vaikeuksista Masters-turnauksessa • Välimäki kärsi vaikeuksista Masters-turnauksessa.
Välimäki vaikeuksissa Masters-turnauksessa
Sami Välimäki pelasi Masters-turnauksen avauskierroksen 80 lyönnillä. Hän oli vaikeuksissa lähestymislyönneissään ja teki useita bogeja. Kierros pelattiin Yhdysvaltain Augustassa. Masters on miesten golfkauden ensimmäinen arvoturnaus, joka pelataan aina samalla kentällä. Välimäen turhautuminen näkyi kehonkielessä kierroksen aikana.
Sami Välimäki kärsi vaikeuksista golfissa Masters-turnauksen avauskierroksella. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä (+8) Yhdysvaltain Augustassa. Välimäen kehonkielestä näkyi turhautuminen, kun peli ei sujunut odotetusti ja virheitä tuli lähestymislyönneissä.
Sami Välimäki kamppaili golf Masters-turnauksen avauskierroksella Yhdysvalloissa. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä, mikä tarkoitti +8 tulosta. Virheet lähestymislyönneissä ja vaikeat viheriöt vaikuttivat hänen suoritukseensa.
Sami Välimäki kamppaili golf Masters-turnauksen avauskierroksella Yhdysvalloissa. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä, mikä tarkoittaa +8 tulosta. Välimäen pelissä ilmeni virheitä, erityisesti lähestymislyönneissä, ja hänellä oli vaikeuksia viheriöillä.
Sami Välimäki kamppaili golfin Masters-turnauksen avauskierroksella Yhdysvalloissa. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä, mikä tarkoittaa +8 tulosta. Välimäen lähestymislyönneissä oli virheitä, ja hän ei päässyt hyviin asemiin vaikeilla viheriöillä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.