Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti urheilutoimittajan uransa Ylellä vuonna 1961 ja toimi Urheiluruutu-ohjelman ensimmäisenä toimittajana. Kannas oli myös Yle TV1:n urheilutoimituksen päällikkö ja työskenteli myöhemmin Eurosportilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti urheilutoimittajan uransa Ylellä vuonna 1961 ja toimi Urheiluruutu-ohjelman ensimmäisenä toimittajana. Kannas oli myös Yle TV1:n urheilutoimituksen päällikkö ja työskenteli myöhemmin Eurosportilla.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 15:35, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana • Urheilutoimittaja Seppo Kannas on poissa 92-vuotiaana • Seppo Kannas on menehtynyt 92-vuotiaana.
Seppo Kannas kuoli 92-vuotiaana
Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän oli tunnettu urheilutoimittaja ja aloitti uransa Ylellä vuonna 1961. Kannas toimi Urheiluruutu-ohjelman ensimmäisenä toimittajana. Hän oli myös Yle TV1:n urheilutoimituksen päällikkö ja työskenteli Eurosportilla.
Urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti urheilutoimittajan uransa Ylellä vuonna 1961 ja toimi Urheiluruutu-ohjelman ensimmäisenä toimittajana. Kannas oli myös Yle TV1:n urheilutoimituksen päällikkö ja työskenteli myöhemmin…
Urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti uransa Yleisradiossa ja oli tunnettu voimistelun ja taitoluistelun selostajana. Kannas toimi myös Yle TV1:n urheilutoimituksen päällikkönä ja siirtyi myöhemmin Eurosportille.…
Legendaarinen urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut. Hän oli 92-vuotias ja kuolema varmistettiin Digi- ja väestötietovirastosta. Kannas tunnettiin erityisesti voimistelun ja taitoluistelun selostajana, ja hän aloitti uransa Ylellä vuonna…
Seppo Kannas, tunnettu urheilutoimittaja, on kuollut 92-vuotiaana. Hän työskenteli pitkään Yleisradiossa ja oli mukana urheilutoimittajien koulutuksessa.
Yleisradion pitkäaikainen urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti uransa Yleisradiossa ja toimi Urheiluruudun ensimmäisen lähetyksen toimittajana vuonna 1963. Eläkkeelle jäätyään Kannas selosti taitoluistelua Eurosportilla.
Seppo Kannas, tunnettu urheilutoimittaja, on kuollut 92-vuotiaana. Hän työskenteli pitkään Yleisradiossa ja oli mukana urheilutoimittajakoulutuksessa 1960-luvulla. Kannas oli myös Urheiluruutu-ohjelman ensimmäinen toimittaja.
Pitkän linjan urheilutoimittaja Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hän aloitti uransa Yleisradiossa 1960-luvulla ja juonsi Urheiluruudun ensimmäisen lähetyksen vuonna 1963. Kannas oli tunnettu taitoluistelun ja voimistelun asiantuntija, ja…
Seppo Kannas, 92, on kuollut. Hän oli tunnettu urheilutoimittaja ja -selostaja, joka aloitti uransa Yleisradiossa 1960-luvulla. Kannas oli erityisesti taitoluistelun ja voimistelun asiantuntija, ja hänet valittiin parhaaksi urheilutoimittajaksi…
Suomalainen urheilujournalismin pioneeri Seppo Kannas on kuollut 92-vuotiaana. Hänet muistetaan erityisesti taitoluistelun ja voimistelun selostajana. Kannas aloitti uransa Yleisradiossa 1960-luvulla ja toimi myös Eurosportilla ennen eläkkeelle siirtymistään vuonna…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.