Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Imatralla Vuoksenniskan koululla on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi kertoo, että paikalla on ensihoidon yksiköitä ja yhtä ihmistä on hoidettu. Tilanne ei aiheuta vaaraa sivullisille. Silminnäkijät ovat havainneet ambulansseja, poliisiautoja ja lääkärihelikopterin koulun urheilukentällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Imatralla Vuoksenniskan koululla on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi kertoo, että paikalla on ensihoidon yksiköitä ja yhtä ihmistä on hoidettu. Tilanne ei aiheuta vaaraa sivullisille. Silminnäkijät ovat havainneet ambulansseja, poliisiautoja ja lääkärihelikopterin koulun urheilukentällä.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 12:17, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisitehtävä Imatralla koululla, yksi hoidettu • Poliisitehtävä Imatralla koululla • Poliisi hälytettiin Imatran koululle.
Poliisitehtävä Imatralla koululla
Imatralla on poliisitehtävä Vuoksenniskan koululla. Yksi henkilö on hoidettu paikalla. Poliisi kertoo, että tilanne on hallinnassa. Sivullisille ei ole vaaraa. Koulun urheilukentällä on nähty ambulansseja ja poliisiautoja.
Imatralla Vuoksenniskan koululla on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi kertoo, että paikalla on ensihoidon yksiköitä ja yhtä ihmistä on hoidettu. Tilanne ei aiheuta vaaraa sivullisille. Silminnäkijät ovat havainneet ambulansseja, poliisiautoja…
Imatralla Vuoksenniskan koululla on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi kertoo, että paikalla on ensihoidon yksiköitä ja yhtä ihmistä on hoidettu.
Imatran Vuoksenniskan koululle saapui poliisi hälytystehtävälle. Paikalla oli myös ensihoidon yksiköitä, ja yhtä henkilöä hoidettiin. Poliisi sai hälytyksen kello 10.43, mutta tilanne ei aiheuta vaaraa sivullisille.
Imatralla Vuoksenniskan koulukeskuksessa on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi sai ilmoituksen asiasta kello 10.43. Koulussa on hoidettu yhtä henkilöä, mutta tilanne ei aiheuta vaaraa muille.
Poliisi sai hälytyksen Vuoksenniskan koululle Imatralla. Tilanne alkoi klo 10.43, ja paikalla oli myös ensihoidon yksiköitä. Yhtä henkilöä hoidettiin paikan päällä, mutta tilanne ei aiheuta vaaraa muille.
Vuoksenniskan koululla on käynnissä poliisin ja ensihoidon tehtävä. Koulun urheilukentällä on havaittu ambulansseja ja poliisiautoja.
Imatralla Vuoksenniskan koulukeskuksessa on käynnissä poliisitehtävä. Ensitietojen mukaan yksi henkilö on saanut ensihoitoa. Poliisi sai hälytyksen torstaina aamupäivällä, mutta tilanne ei ole vaarallinen sivullisille.
Poliisi sai hälytyksen Vuoksenniskan koululle Imatralla torstaina aamupäivällä. Koululla hoidettiin yhtä henkilöä, mutta tilanne ei aiheuta vaaraa muille. Poliisi saapui paikalle kello 10.43.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.