Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö kuoli 8. huhtikuuta nopeasti edenneeseen syöpään. Hänen esihenkilönsä Tanja Huutonen kuvailee Lepistöä iloiseksi ja valoisaksi persoonaksi, joka oli aina pienten ihmisten puolella. Lepistön kuolema on aiheuttanut suurta surua MTV Uutisten toimituksessa, jossa häntä muistellaan lämmöllä. Huutonen oli tiiviissä yhteydessä Lepistön ja tämän perheen kanssa loppuun saakka.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö kuoli 8. huhtikuuta nopeasti edenneeseen syöpään. Hänen esihenkilönsä Tanja Huutonen kuvailee Lepistöä iloiseksi ja valoisaksi persoonaksi, joka oli aina pienten ihmisten puolella. Lepistön kuolema on aiheuttanut suurta surua MTV Uutisten toimituksessa, jossa häntä muistellaan lämmöllä. Huutonen oli tiiviissä yhteydessä Lepistön ja tämän perheen kanssa loppuun saakka.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 11:45, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Joonas Lepistön kuolema MTV:llä • n toimittaja Joonas Lepistö kuoli 44-vuotiaana syöpään • n toimittaja Joonas Lepistö kuoli 44-vuotiaana syöpään.
Joonas Lepistön kuolema MTV:llä
Joonas Lepistö, MTV Uutisten toimittaja, kuoli 8. Huhtikuuta. Hän sairasti nopeasti edennyt syöpää. Esihenkilö Tanja Huutonen muistaa Lepistön iloisena ja positiivisena. Hänen kuolemansa on järkyttänyt MTV:n toimitusta. Lepistö oli tunnettu pienten ihmisten tukijana.
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö kuoli 8. huhtikuuta nopeasti edenneeseen syöpään. Hänen esihenkilönsä Tanja Huutonen kuvailee Lepistöä iloiseksi ja valoisaksi persoonaksi, joka oli aina pienten ihmisten puolella. Lepistön…
n uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana. Hän menehtyi nopeasti levinneeseen syöpään.
n uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana. Hän menehtyi nopeasti levinneeseen syöpään. Lepistö oli kotoisin Hämeenkyröstä ja työskenteli MTV:llä vuodesta 2011 alkaen sosiaali- ja terveysaiheiden parissa.
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana nopeasti edenneeseen syöpään. Lepistö työskenteli MTV:llä vuodesta 2011 ja erikoistui sosiaali- ja terveysaiheisiin. Häntä muistellaan työpaikalla hyvän tuulen levittäjänä, ja…
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana nopeasti edenneeseen syöpään. Hän oli erikoistunut sosiaali- ja terveysaiheisiin ja työskenteli MTV:llä vuodesta 2011. Lepistö jäi kaipaamaan puoliso ja lapset…
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana. Hän menehtyi nopeasti edenneeseen syöpään huhtikuussa 2026. Lepistö oli tunnettu sosiaali- ja terveysaiheista sekä musiikista, ja hän työskenteli MTV:llä vuodesta…
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana. Hän menehtyi nopeasti edenneeseen syöpään huhtikuussa 2026. Lepistö oli tunnettu sosiaali- ja terveysaiheista sekä musiikista. Hän työskenteli MTV:llä vuodesta 2011…
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana nopeasti edenneeseen syöpään. Hämeenkyroksesta kotoisin oleva Lepistö työskenteli MTV:llä vuodesta 2011.
MTV Uutisten toimittaja Joonas Lepistö on kuollut 44-vuotiaana nopeasti edenneeseen syöpään. Hämeenkyröstä kotoisin oleva Lepistö työskenteli MTV:llä vuodesta 2011.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.