Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sijoittaja Seppo Sinisaari valitsee norjalaisia osinkoyhtiöitä salkkuunsa. Hän on löytänyt tavan välttää ylimääräisen lähdeveron. Norjan pörssi on vahvistunut alkuvuonna noin 20 prosenttia, ja se suomalaissijoittajia korkeilla osingoillaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sijoittaja Seppo Sinisaari valitsee norjalaisia osinkoyhtiöitä salkkuunsa. Hän on löytänyt tavan välttää ylimääräisen lähdeveron. Norjan pörssi on vahvistunut alkuvuonna noin 20 prosenttia, ja se suomalaissijoittajia korkeilla osingoillaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 09:02, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seppo Sinisaari suosii norjalaisia osinkosijoituksia.
Seppo Sinisaari valitsee osinkosijoituksia
Seppo Sinisaari sijoittaa norjalaisiin osinkoyhtiöihin. Hän on löytänyt keinon välttää ylimääräisen veron. Norjan pörssi on noussut alkuvuonna 20 prosenttia. Korkeat osingot houkuttelevat myös suomalaisia sijoittajia.
Sijoittaja Seppo Sinisaari valitsee norjalaisia osinkoyhtiöitä salkkuunsa. Hän on löytänyt tavan välttää ylimääräisen lähdeveron. Norjan pörssi on vahvistunut alkuvuonna noin 20 prosenttia, ja se suomalaissijoittajia korkeilla osingoillaan.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.