Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
89-vuotias näyttelijä Seela Sella on saanut nielusyöpädiagnoosin. Hänelle tehdään aktiivisesti sädehoitoa, ja lääkärikäyntejä on lähes päivittäin. Pään ja kaulan alueen syöpiä diagnosoidaan Suomessa vuosittain noin 900.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
89-vuotias näyttelijä Seela Sella on saanut nielusyöpädiagnoosin. Hänelle tehdään aktiivisesti sädehoitoa, ja lääkärikäyntejä on lähes päivittäin. Pään ja kaulan alueen syöpiä diagnosoidaan Suomessa vuosittain noin 900.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 20:45, pääluokka Hyvinvointi.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seela Sella sairastaa nielusyöpää • Seela Sella sairastaa nielusyöpää • Seela Sella peruu esiintymiset nielusyövän vuoksi.
Seela Sella sairastaa syöpää
Seela Sella, 89, on sairastunut nielusyöpään. Hän saa sädehoitoa ja käy lääkärissä lähes päivittäin. Pään ja kaulan alueen syöpiä diagnosoidaan Suomessa vuosittain noin 900. Oireita, kuten äänen käheyttä, kannattaa seurata ja hakeutua lääkäriin, jos ne jatkuvat pitkään.
89-vuotias näyttelijä Seela Sella on saanut nielusyöpädiagnoosin. Hänelle tehdään aktiivisesti sädehoitoa, ja lääkärikäyntejä on lähes päivittäin. Pään ja kaulan alueen syöpiä diagnosoidaan Suomessa vuosittain noin 900.
Näyttelijä Seela Sella, 89, on sairastunut nielusyöpään. Hän on aloittanut sädehoidon ja perunut työkeikkojaan huhti- ja toukokuulta. Sella on tunnettu palkituista rooleistaan elokuvissa, kuten Yksinpuhelu ja Kalteva torni.
Näyttelijä Seela Sella on sairastunut nielusyöpään ja peruu esiintymiset huhti- ja toukokuulta. Hän oli suunnitellut esiintyvänsä Riihimäen Teatterissa sekä Pori Sinfoniettan konsertissa. Sella on 89-vuotias ja kertoo tilanteestaan…
Näyttelijä Seela Sella, 89, on sairastunut nielusyöpään. Hän on perunut kaikki työnsä huhti- ja toukokuulta hoitojen vuoksi.
Näyttelijä Seela Sella, 89, on saanut nielusyöpädiagnoosin. Hän on perunut kaikki työnsä huhti- ja toukokuulta sairauden vuoksi.
Näyttelijä Seela Sellalla on diagnosoitu nielusyöpä. Hän on perunut kaikki työprojektinsa huhtikuulta ja toukokuulta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.