Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valtakunnansyyttäjä ei valita Auerin tuomiosta, ja YTHS aloittaa muutosneuvottelut irtisanomisista. Tulli takavarikoi miljoonia laittomia savukkeita.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
PSG voitti Liverpoolin 2–0 Mestarien liigan puolivälierissä. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid voitti Barcelonan myös 2–0. Julian Alvarez ja Alexander Sorloth olivat maalintekijöitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
PSG voitti Liverpoolin 2–0 Mestarien liigan puolivälierissä. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid voitti Barcelonan myös 2–0. Julian Alvarez ja Alexander Sorloth olivat maalintekijöitä.
Aiheesta on julkaistu 18 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.4.2026 klo 01:40, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa PSG ja Atletico Madrid voittivat avausottelut • PSG ja Atletico Madrid voittivat avausottelut • PSG ja Atletico Madrid voittoihin Mestarien liigassa.
PSG ja Atletico voittivat avausottelut
PSG ja Atletico Madrid voittivat Mestarien liigan puolivälierien avausottelut. PSG voitti Liverpoolin 2–0. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid voitti Barcelonan myös 2–0. Julian Alvarez ja Alexander Sorloth olivat maalintekijöitä. Seuraavat ottelut pelataan ensi viikolla.
PSG voitti Liverpoolin 2–0 Mestarien liigan puolivälierissä. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid voitti Barcelonan myös 2–0. Julian Alvarez ja Alexander Sorloth olivat maalintekijöitä.
PSG voitti Liverpoolin 2–0 Mestarien liigan puolivälierissä. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid voitti Barcelonan samalla tuloksella.
PSG voitti Liverpoolin 2–0 Mestarien liigan puolivälierissä. Desire Doue ja Khvitsha Kvaratskhelia tekivät maalit. Atletico Madrid myös voitti Barcelonaa vastaan 2–0. Julian Alvarez ja Alexander Sorloth onnistuivat maalinteossa.
Barcelona kärsi kotitappion Atletico Madridille Mestarien liigassa. Ottelu päättyi 0–2, ja punainen kortti vaikutti pelin kulkuun. PSG voitti Liverpoolin samassa vaiheessa 2–0, ja molemmat joukkueet saivat etulyöntiaseman puolivälierissä.
Mestarien liigan puolivälierissä Paris Saint-Germain voitti Liverpoolin avausjaksolla 1–0. Desire Doue teki upean maalin, joka ohitti Liverpoolin maalivahdin Giorgi Mamardashvilin. Toisessa ottelussa Atletico Madrid ja Barcelona kamppailivat, jossa…
PSS voitti SBS Wirmon naisten F-liigakarsinnan ottelussa. PSS:n voitto tuli tärkeässä vaiheessa, kun joukkue heräsi taistelemaan voitosta kotikentällään. Wirmo oli vielä ottelun puolivälissä voitolla, mutta PSS käänsi pelin…
Classic voitti Indiansin 4–3 salibandyn välierässä. Oskari Heikkilä teki ottelussa kaksi maalia ja nousi pudotuspelien maalipörssin kärkeen.
Puijo Wolley varmisti paikan naisten Mestaruusliigan loppuottelussa. Kuopiolaisjoukkue voitti toisen ottelupallon Salossa, mikä mahdollisti finaalipaikan. Joukkueella on mahdollisuus voittaa tuplamestaruus. Selma Räsänen oli jälleen avainpelaaja ottelussa.
Kiekko-Espoo voitti naisten Auroraliigan mestaruuden toista kertaa peräkkäin. Finaalisarjan kuudennessa ottelussa joukkue voitti HPK:n 5–1.
Kiekko-Espoo voitti Auroraliigan mestaruuden kuudennessa ottelussa. HPK:n joukkue hävisi ottelun lukemin 1–5. Tämä voitto tarkoittaa, että Kiekko-Espoo juhlii jälleen mestaruutta, vaikka HPK:n pelaajat taistelivat parhaansa mukaan.
Kiekko-Espoo juhlii naisten jääkiekon SM-mestaruutta. Joukkue voitti finaalissa HPK:n 5–1 ja vei mestaruuden voitoin 4–2. Emma Nuutinen oli ottelussa erityisen tehokas, laukomalla kaksi maalia. Avauserässä Kiekko-Espoo teki kolme…
Kiekko-Espoo on voittanut naisten Auroraliigan mestaruuden toista vuotta peräkkäin. Finaalisarjan kuudennessa ottelussa joukkue voitti HPK:n 5–1 ja varmisti mestaruuden otteluvoitoin 4–2.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.