Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Salossa sijaitsevassa lastensuojeluyksikössä syttyi jääkaappipalo, joka vaati lasten evakuointia. Pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä, ja hoitajat toimivat nopeasti. Henkilövahingoilta vältyttiin, ja palo saatiin sammutettua teknisen vian vuoksi. Rakennus jäi asuttavaan kuntoon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Salossa sijaitsevassa lastensuojeluyksikössä syttyi jääkaappipalo, joka vaati lasten evakuointia. Pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä, ja hoitajat toimivat nopeasti. Henkilövahingoilta vältyttiin, ja palo saatiin sammutettua teknisen vian vuoksi. Rakennus jäi asuttavaan kuntoon.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 19:03, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jääkaappipalo lastenkodissa Salossa • Jääkaappipalo lastenkodissa Salossa • Jääkaappipalo lasten kodissa Salossa.
Jääkaappipalo lastenkodissa Salossa
Jääkaappi syttyi tuleen Salossa lastensuojeluyksikössä. Hoitajat evakuoivat lapset ulos rakennuksesta. Pelastuslaitos saapui paikalle ja sammutti palon. Henkilövahingoilta vältyttiin, ja rakennus on edelleen asuttava. Palo johtui teknisestä viasta.
Salossa sijaitsevassa lastensuojeluyksikössä syttyi jääkaappipalo, joka vaati lasten evakuointia. Pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä, ja hoitajat toimivat nopeasti. Henkilövahingoilta vältyttiin, ja palo saatiin sammutettua teknisen vian vuoksi. Rakennus jäi…
Salossa sijaitsevassa lastensuojeluyksikössä syttyi jääkaappipalo, joka johti lasten evakuointiin. Pelastuslaitos sai hälytyksen iltapäivällä, ja hoitajat toimivat nopeasti. Henkilövahingoilta vältyttiin, ja palo saatiin hallintaan teknisen vian vuoksi. Rakennus jäi…
Jääkaappi syttyi tuleen lastenkodissa Salossa. Ohjaajat evakuoivat lapset ja soittivat hätäkeskukseen. Pelastuslaitos saapui paikalle ja kantoi jääkaapin pihalle.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.