Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kaisa Juuso (ps.) palaa eduskuntaan vasta syksyllä. Hän on ollut sairauslomalla ministerin tehtävästä erottuaan helmikuussa. Juuso on ilmoittautunut poissaolevaksi 30. kesäkuuta saakka, eikä hän ehdi palata ennen syysistuntokautta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kaisa Juuso (ps.) palaa eduskuntaan vasta syksyllä. Hän on ollut sairauslomalla ministerin tehtävästä erottuaan helmikuussa. Juuso on ilmoittautunut poissaolevaksi 30. kesäkuuta saakka, eikä hän ehdi palata ennen syysistuntokautta.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 18:35, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaisa Juuso palaa eduskuntaan syksyllä • Kaisa Juuson poissaolo eduskunnasta jatkuu • Kaisa Juuson poissaolo eduskunnasta jatkuu.
Juuso palaa eduskuntaan syksyllä
Kaisa Juuso palaa eduskuntaan syksyllä. Hän on ollut sairauslomalla helmikuusta lähtien. Juuso erosi ministerin tehtävästä ja jatkaa poissaoloaan 30. Kesäkuuta asti. Hänen paluunsa eduskuntaan tapahtuu syysistuntokauden alussa. Poissaolon syynä on henkilökohtainen syy.
Kaisa Juuso (ps.) palaa eduskuntaan vasta syksyllä. Hän on ollut sairauslomalla ministerin tehtävästä erottuaan helmikuussa. Juuso on ilmoittautunut poissaolevaksi 30. kesäkuuta saakka, eikä hän ehdi palata ennen syysistuntokautta.
Sosiaali- ja terveysministerin salkusta luopunut Kaisa Juuso on poissa eduskunnasta kesäkuun loppuun asti. Hän ilmoitti henkilökohtaisista syistä, eikä palaa ennen syysistuntokautta. Juuso erosi ministerin tehtävästään helmikuussa ja on…
Sosiaali- ja terveysministerinä toiminut Kaisa Juuso on poissa eduskunnasta kesäkuun loppuun asti. Hän ilmoitti henkilökohtaisista syistä, eikä palaa ennen syysistuntokautta. Juuso erosi ministerin tehtävästään helmikuussa ja on ollut…
Kaisa Juuso on ilmoittautunut poissaolevaksi eduskunnasta kesäkuun loppuun. Hän palaa eduskuntaan syyskuussa. Juuso on ollut poissa henkilökohtaisen syyn vuoksi ja oli aiemmin sairauslomalla lääkärin määräyksestä. Hänen aikaisempi ministeritehtävänsä…
Kaisa Juuson poissaolo eduskunnasta pitkittyy syksyyn. Hän on ilmoittanut olevansa poissa 7. huhtikuuta - 30. kesäkuuta henkilökohtaisen syyn vuoksi.
Kaisa Juuso palaa eduskuntatyöhön mahdollisesti syksyllä. Hän on ollut sairauslomalla helmikuusta lähtien. Juuso ilmoitti poissaolostaan henkilökohtaisen syyn vuoksi.
Kaisa Juuso, perussuomalaisten kansanedustaja Lapista, jatkaa sairauslomaa kesäkuun loppuun. Hän erosi ministerin tehtävästään helmikuussa ja on ollut poissa eduskunnasta henkilökohtaisen syyn vuoksi.
Sosiaali- ja terveysministerinä toiminut Kaisa Juuso on ilmoittanut olevansa poissa eduskuntatyöstä henkilökohtaisen syyn vuoksi. Hän jäi sairauslomalle helmikuussa ja on ollut poissa useita viikkoja. Juuso on nyt ilmoittanut,…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.