Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helmikuussa Kaarinassa lapsi jäi tulvivan alikulkutunnelin vangiksi. Poliisi tutki tapausta, muttei epäile rikosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helmikuussa Kaarinassa lapsi jäi tulvivan alikulkutunnelin vangiksi. Poliisi tutki tapausta, muttei epäile rikosta.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 16:00, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Turun Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lapsi pelastui tulvasta Kaarinassa • Kaarinassa lapsi joutui hengenvaaraan • Lapsi pelastui hengenvaaraan Kaarinassa.
Lapsi jäi tulvaveteen Kaarinassa
Kaarinassa lapsi jäi tulvivan alikulkutunnelin vangiksi helmikuussa. Veden täyttämä tunnelin pelasti lähiomainen. Poliisi tutki tapausta, mutta ei löytänyt rikosta. Onnettomuus johtui poikkeuksellisista sääolosuhteista. Kunnossapito oli asianmukaista.
Helmikuussa Kaarinassa lapsi jäi tulvivan alikulkutunnelin vangiksi. Poliisi tutki tapausta, muttei epäile rikosta.
Kaarinassa tapahtui onnettomuus, jossa lapsi oli vaarassa. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosta ei epäillä. Onnettomuus johtui veden tulvimisesta alikulkutunneliin, mikä oli seurausta useista ennakoimattomista tekijöistä.
Lapsi joutui hengenvaaraan alikulkutunnelissa Kaarinassa 27. helmikuuta. Tunnelissa oli runsaasti vettä, ja lapsi pelastettiin lähiomaisen toimesta. Poliisi ei epäile rikosta tai kunnossapidon laiminlyöntiä, vaan veden tulviminen johtui poikkeuksellisista…
Lapsi joutui hengenvaaraan vedellä täyttyneessä alikulkutunnelissa Kaarinassa helmikuussa. Lounais-Suomen poliisi on päättänyt, ettei asiassa epäillä rikosta.
Kaarinassa alakouluikäinen lapsi joutui veden varaan alikulkutunnelissa. Poliisi ei epäile rikosta, ja tapaus johtui poikkeuksellisista sääolosuhteista.
Kaarinassa alakouluikäinen lapsi joutui veden varaan alikulkutunnelissa. Poliisi ei epäile rikosta, ja tapauksen syy on poikkeukselliset sääolosuhteet.
Kaarinassa lapsi joutui veden varaan alikulkutunnelissa helmikuussa. Poliisi ei epäile rikosta, ja onnettomuus johtui poikkeuksellisista sääolosuhteista. Lapsi pelastettiin lähiomaisen toimesta ja toimitettiin sairaalahoitoon.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.