Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa 14.–15. huhtikuuta. Hän keskustelee pääministeri Mark Carneyn kanssa Suomen ja Kanadan suhteista sekä arktisista kysymyksistä. Tapaamisessa on myös esillä alkuperäiskansojen rooli kestävässä kehityksessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa 14.–15. huhtikuuta. Hän keskustelee pääministeri Mark Carneyn kanssa Suomen ja Kanadan suhteista sekä arktisista kysymyksistä. Tapaamisessa on myös esillä alkuperäiskansojen rooli kestävässä kehityksessä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 15:47, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Stubb tapaa Kanadan pääministerin ensi viikolla • Presidentti Stubb vieraillee Kanadassa huhtikuussa • Presidentti Stubb vierailee Kanadassa ensi viikolla.
Stubb työvierailulla Kanadassa
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa ensi viikolla. Hän tapaa pääministeri Mark Carneyn ja keskustelee kahdenvälisistä suhteista. Tapaamisessa käsitellään myös arktisia asioita ja alkuperäiskansojen roolia. Stubb tapaa myös Kenraalikuvernööri Mary Simonin.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa 14.–15. huhtikuuta. Hän keskustelee pääministeri Mark Carneyn kanssa Suomen ja Kanadan suhteista sekä arktisista kysymyksistä. Tapaamisessa on myös esillä alkuperäiskansojen rooli kestävässä…
Tasavallan presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa 14.-15. huhtikuuta. Hän tapaa maan kenraalikuvernöörin, pääministerin ja edustajainhuoneen puhemiehen.
Presidentti Alexander Stubb matkustaa Kanadaan 14.–15. huhtikuuta. Hän tapaa pääministeri Mark Carneyn ja kenraalikuvernööri Mary Simonin. Vierailun aikana Stubb puhuu myös Carletonin yliopistolla. Mukana matkassa ovat ulkoministeri Elina…
Presidentti Alexander Stubb vierailee Kanadassa 14.–15. huhtikuuta. Hän tapaa pääministeri Mark Carneyn ja kenraalikuvernööri Mary Simonin. Vierailun aikana Stubb puhuu myös Carletonin yliopistolla. Mukana matkassa ovat ulkoministeri Elina…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.