Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hallitus etsii keinoja työllisyyden ja talouskasvun parantamiseksi. Asiantuntijat korostavat, että nopeita ratkaisuja ei ole, vaan tarvitaan pitkäjänteisiä toimia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hallitus etsii keinoja työllisyyden ja talouskasvun parantamiseksi. Asiantuntijat korostavat, että nopeita ratkaisuja ei ole, vaan tarvitaan pitkäjänteisiä toimia.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.4.2026 klo 05:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hallitus suunnittelee uusia työllisyystoimia • Hallitus kehittää työllisyys- ja kasvutoimia.
Hallitus etsii työllisyysratkaisuja
Hallitus suunnittelee uusia työllisyystoimia. Kehysriihi pidetään 21.–22. Huhtikuuta. Työllisyys ja talouskasvu ovat keskiössä. Asiantuntijat varoittavat nopeista ratkaisuista. Kestävä kasvu vaatii pitkäjänteisiä toimia.
Hallitus etsii keinoja työllisyyden ja talouskasvun parantamiseksi. Asiantuntijat korostavat, että nopeita ratkaisuja ei ole, vaan tarvitaan pitkäjänteisiä toimia.
Hallitus etsii keinoja työllisyyden ja talouskasvun parantamiseksi. VATT:n ylijohtaja Tuulia Hakola-Uusitalo korostaa, että oikeita asioita on jo käynnissä. Julkisten menojen lisääminen tai verojen laskeminen voisi vauhdittaa kehitystä. Nopeita…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.