Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii kahta 14-vuotiasta tyttöä ja poikaa, jotka epäillään sytyttäneen kuusi tulipaloa Turussa. Tuhopoltot ovat tapahtuneet lokakuun ja helmikuun välillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii kahta 14-vuotiasta tyttöä ja poikaa, jotka epäillään sytyttäneen kuusi tulipaloa Turussa. Tuhopoltot ovat tapahtuneet lokakuun ja helmikuun välillä.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 18:49, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuoret sytyttivät useita tulipaloja Turussa • Nuoret sytyttivät rakennuspaloja Turussa • Nuoret sytyttivät rakennuspaloja Turussa.
Nuoret sytyttivät useita tulipaloja Turussa
Kaksi 14-vuotiasta tyttöä ja poika epäillään tuhopoltoista Turussa. Heidän väitetään sytyttäneen kuusi tulipaloa lokakuun ja helmikuun välillä. Palot ovat tapahtuneet eri paikoissa, kuten autiotaloissa ja päiväkodissa. Poliisi tutkii tapauksia tarkasti.
Poliisi tutkii kahta 14-vuotiasta tyttöä ja poikaa, jotka epäillään sytyttäneen kuusi tulipaloa Turussa. Tuhopoltot ovat tapahtuneet lokakuun ja helmikuun välillä.
Poliisi tutkii kolmen 14-vuotiaan sytyttäneen kuusi rakennuspaloa Turussa. Kaksi tytöistä ja yksi poika ovat epäiltyinä, mutta alle 15-vuotiaat eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa. Vahingonkorvauksia selvitetään, ja nuoret voivat olla…
Lounais-Suomen poliisi epäilee kolmea 14-vuotiasta nuorta rakennuspaloista Turussa. Kaksi tytöistä on sytyttänyt kuusi rakennuspaloa, ja poika on epäiltynä kahdesta vahingonteosta. Nuoret ovat tunnustaneet teot, mutta alle 15-vuotiaat eivät…
Poliisi tutkii kahta 14-vuotiasta tyttöä kuudesta rakennuspalosta Turussa. Tyttöjä epäillään sytyttäneen tuleen muun muassa tyhjillään olevia rakennuksia. Vaikka he ovat alaikäisiä, he voivat joutua maksamaan vahingonkorvauksia.
Turussa 14-vuotiaita tyttöjä epäillään useista tulipalojen sytyttämisestä. Poliisi tutkii kuutta tapausta, jotka tapahtuivat lokakuun ja helmikuun välillä. Teinit eivät ole rikosoikeudellisesti vastuussa, mutta heillä on vahingonkorvausvelvollisuus.
Kaksi 14-vuotiasta tyttöä epäillään sytyttäneen kuusi rakennuspaloa Turussa. Poliisi tutkii tapauksia, joissa tyhjillään olevia rakennuksia on sytytetty tuleen. Nuoret ovat tunnustaneet teot ja ovat valmiita korvaamaan aiheuttamansa vahingot.
Poliisi tutkii kahta teini-ikäistä tyttöä Turun tuhopolttosarjasta. Heitä epäillään kuuden tulipalon sytyttämisestä loka- ja helmikuun välisenä aikana. Tapaus sai alkunsa tyttöjen vanhempien ilmoituksesta.
Kaksi 14-vuotiasta tyttöä ja yksi poika epäillään sytyttäneen kuusi tulipaloa Turussa. Poliisi tutkii tapauksia törkeinä vahingontekoina ja tuhotyönä. Epäillyt ovat nuoria, joten he eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa, mutta…
Turun poliisi tutkii kahta 14-vuotiasta tyttöä ja yhtä poikaa tulipalojen sytyttämisestä. Nuoria epäillään kuudesta tulipalosta, jotka syttyivät lokakuun ja helmikuun välillä.
Turussa kaksi teinityttöä ja yksi poika epäillään kuuden tulipalon sytyttämisestä. Tulipalot tapahtuivat lokakuun ja helmikuun välillä useissa kohteissa, kuten tyhjillään olevissa rakennuksissa.
Poliisi epäilee kahta 14-vuotiasta tyttöä kuuden tulipalon sytyttämisestä Turussa. Tekoja on tapahtunut lokakuun ja helmikuun välisenä aikana useissa eri kohteissa. Vaikka tytöt ovat alaikäisiä, he ovat vastuussa aiheuttamistaan…
Turun poliisi epäilee kahta 14-vuotiasta tyttöä kuuden rakennuspalan sytyttämisestä. Tekoja on tapahtunut lokakuun ja helmikuun välillä. Vaikka nuoret eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa, he ovat velvollisia korvaamaan aiheuttamansa vahingot.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.