Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Istanbulissa ammuttiin laukauksia Israelin konsulaatin edustalla. Hyökkäyksessä kuoli ainakin yksi hyökkääjä ja kaksi muuta haavoittui. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja. Turkin sisäministerin mukaan hyökkääjillä oli yhteyksiä uskontoa hyväksikäyttävään järjestöön.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Istanbulissa ammuttiin laukauksia Israelin konsulaatin edustalla. Hyökkäyksessä kuoli ainakin yksi hyökkääjä ja kaksi muuta haavoittui. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja. Turkin sisäministerin mukaan hyökkääjillä oli yhteyksiä uskontoa hyväksikäyttävään järjestöön.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 14:18, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ammuntatapahtuma Israelin konsulaatin ulkopuolella • Ammuntatapahtuma Israelin konsulaatin ulkopuolella • Ammuntatapahtuma Israelin konsulaatin ulkopuolella.
Ammuntatapahtuma Israelin konsulaatin ulkopuolella
Istanbulissa ammuttiin laukauksia Israelin konsulaatin ulkopuolella. Hyökkäyksessä kuoli yksi hyökkääjä ja kaksi muuta haavoittui. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja. Hyökkääjät saapuivat vuokra-autolla Izmitistä. Sisäministerin mukaan heillä oli yhteyksiä uskontoa hyväksikäyttävään järjestöön.
Istanbulissa ammuttiin laukauksia Israelin konsulaatin edustalla. Hyökkäyksessä kuoli ainakin yksi hyökkääjä ja kaksi muuta haavoittui. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja. Turkin sisäministerin mukaan hyökkääjillä oli yhteyksiä uskontoa…
Istanbulissa Israelin konsulaatin edustalla tapahtui tulitaistelu. Aseistautuneet hyökkääjät ja poliisi osallistuivat yhteenottoon. Yksi hyökkääjä on kuollut ja kaksi haavoittunut. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja.
Istanbulissa Israelin konsulaatin edustalla tapahtui tulitaistelu. Aseistetut hyökkääjät ja poliisi osallistuivat yhteenottoon. Yksi hyökkääjä on kuollut ja kaksi muuta haavoittunut. Myös kaksi poliisia sai lieviä vammoja.
Istanbulissa tapahtui aseellinen hyökkäys Israelin konsulaatin läheisyydessä. Poliisi tappoi yhden kolmesta hyökkääjästä, ja kaksi muuta haavoittui. Hyökkääjät olivat aseistautuneet rynnäkkökiväärein ja pistoolein.
Kaksi ihmistä on kuollut ammuskelussa Israelin konsulaatin lähellä Istanbulissa. Myös kaksi poliisia on loukkaantunut tapahtumassa. Tilanteesta on aloitettu poliisitutkinta, ja videomateriaali näyttää poliisien reagoivan ammuskeluun.
Istanbulissa tapahtui tulitaistelu Israelin konsulaatin läheisyydessä. Kaksi hyökkääjää kuoli ja yksi poliisi haavoittui. Kolmas hyökkääjä on pidätetty, ja tutkinta on käynnistetty.
Kolme ihmistä on kuollut ampumisessa Istanbulissa lähellä Israelin konsulaattia. Kaksi poliisia on loukkaantunut tapahtumassa. Alueella on raskaasti aseistettuja poliiseja, jotka ovat valvoneet tilannetta.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.