Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Panaman maahanmuuttovirasto on pidättänyt 24-vuotiaan suomalaisnaisen. Hänet otettiin kiinni Pedasissa, kun hänen oleskelulupansa oli päättynyt. Nainen siirretään majoituskeskukseen Panama Cityyn, ja hän on kertonut tilanteestaan sosiaalisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Panaman maahanmuuttovirasto on pidättänyt 24-vuotiaan suomalaisnaisen. Hänet otettiin kiinni Pedasissa, kun hänen oleskelulupansa oli päättynyt. Nainen siirretään majoituskeskukseen Panama Cityyn, ja hän on kertonut tilanteestaan sosiaalisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 12:15, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaisnainen pidätetty Panamassa oleskelusta • Suomalaisnainen pidätetty Panamassa oleskeluluvan päätyttyä • Suomalaisnainen pidätetty Panamassa viisumin umpeuduttua.
Suomalaisnainen pidätettiin Panamassa
Panamassa on pidätetty 24-vuotias suomalaisnainen. Hän oli maassa ilman voimassa olevaa oleskelulupaa. Nainen siirretään majoituskeskukseen Panama Cityyn. Hän on aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja julkaisi videon käsiraudoissa. Nainen arvioi olevansa majoituskeskuksessa ainakin kuukauden.
Panaman maahanmuuttovirasto on pidättänyt 24-vuotiaan suomalaisnaisen. Hänet otettiin kiinni Pedasissa, kun hänen oleskelulupansa oli päättynyt. Nainen siirretään majoituskeskukseen Panama Cityyn, ja hän on kertonut tilanteestaan sosiaalisessa mediassa.
24-vuotias suomalaisnainen on pidätetty Panamassa, kun hänen oleskelulupansa oli päättynyt. Hänet otettiin kiinni Pedasissa, Los Santosin maakunnassa. Nainen siirretään majoituskeskukseen Panama Cityyn, jossa hän on jo julkaissut videon…
24-vuotias suomalaisnainen on otettu kiinni Panamassa. Hänet pidätettiin Pedasín kaupungissa, koska hänen viisuminsa oli umpeutunut. Nainen siirretään Panama Cityyn naisten turvakotiin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.