Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kontulassa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen onnettomuutta, muttei päässyt pakoon varastotilasta. Poliisi tutkii tapausta ja arvioi, että tilassa oli palokaasuja ja savua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kontulassa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen onnettomuutta, muttei päässyt pakoon varastotilasta. Poliisi tutkii tapausta ja arvioi, että tilassa oli palokaasuja ja savua.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 12:53, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilkka-Pohjalainen, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kontulan ostoskeskuspalo vaati yhden ihmisen hengen • Mies kuoli tulipalossa Kontulan ostoskeskuksessa • Mies kuoli Kontulan ostoskeskuksen tulipalossa.
Kontulan tulipalo vei yhden hengen
Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, joka johti miehen kuolemaan. Mies soitti hätäkeskukseen, mutta ei päässyt pakoon varastotilasta. Poliisi tutkii tapahtumaa tarkemmin. Palokaasuja ja savua oli tilassa, mikä vaikeutti pelastautumista.
Helsingin Kontulassa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen onnettomuutta, muttei päässyt pakoon varastotilasta. Poliisi tutkii tapausta ja arvioi, että tilassa oli palokaasuja ja savua.
Helsingin Kontulan ostoskeskuksessa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen kuolemaansa, muttei päässyt pakoon varastotilasta.
Kontulan ostoskeskuksessa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen kuolemaansa, muttei päässyt pakoon varastotilasta.
Kontulan ostoskeskuksessa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen onnettomuutta, muttei päässyt pakoon varastotilasta. Poliisi tutkii tapausta, mutta rikosepäilyjä ei ole. Palo on lähtenyt ravintolan takatiloista.
Kontulan ostoskeskuksessa tapahtui tulipalo, jossa kuoli mies. Hän soitti hätäkeskukseen ennen onnettomuutta ja ilmoitti palosta. Mies oli varastotilassa, josta hän ei päässyt poistumaan.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.