Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Saudi-Arabiassa tapahtui öinen hyökkäys kemiantehtaaseen Jubailin kaupungissa. Hyökkäys sytytti tulipalon teollisuusalueella. Kuningas Fahdin silta suljettiin varotoimenpiteenä. Iran on aiemmin hyökännyt Persianlahden maihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Saudi-Arabiassa tapahtui öinen hyökkäys kemiantehtaaseen Jubailin kaupungissa. Hyökkäys sytytti tulipalon teollisuusalueella. Kuningas Fahdin silta suljettiin varotoimenpiteenä. Iran on aiemmin hyökännyt Persianlahden maihin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 10:29, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hyökkäys kemiantehtaaseen Saudi-Arabiassa • Saudi-Arabiassa hyökkäys kemiantehtaaseen.
Hyökkäys Saudi-Arabian kemiantehtaaseen
Saudi-Arabiassa hyökkäys osui kemiantehtaaseen. Tapahtuma sattui Jubailin kaupungissa. Hyökkäys aiheutti tulipalon teollisuusalueella. Kuningas Fahdin silta suljettiin varotoimenpiteenä. Iran on aiemmin hyökännyt alueen maihin.
Saudi-Arabiassa tapahtui öinen hyökkäys kemiantehtaaseen Jubailin kaupungissa. Hyökkäys sytytti tulipalon teollisuusalueella. Kuningas Fahdin silta suljettiin varotoimenpiteenä. Iran on aiemmin hyökännyt Persianlahden maihin.
Saudi-Arabiassa tapahtui öinen hyökkäys kemiantehtaaseen Jubailin kaupungissa. Hyökkäys aiheutti tulipalon teollisuusalueella. Kuningas Fahdin silta suljettiin varotoimenpiteenä. Iran on aiemmin hyökännyt Persianlahden maihin.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.