Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus, jossa toinen sukeltaja kuoli. Ensimmäinen uhri menehtyi onnettomuuden yhteydessä, ja toinen kuoli myöhemmin sairaalassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus, jossa toinen sukeltaja kuoli. Ensimmäinen uhri menehtyi onnettomuuden yhteydessä, ja toinen kuoli myöhemmin sairaalassa.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 10:37, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Valkeakoskella sukellusonnettomuudessa toinen kuolema • Valkeakosken sukellusonnettomuudessa toinen uhri menehtyi • Valkeakoskella sukellusonnettomuudessa toinen kuolema.
Valkeakoskella toinen sukeltaja kuoli
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus. Onnettomuudessa kuoli toinen sukeltaja. Pelastuslaitos elvytti sukeltajia, mutta toinen heistä menehtyi sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus, jossa toinen sukeltaja kuoli. Ensimmäinen uhri menehtyi onnettomuuden yhteydessä, ja toinen kuoli myöhemmin sairaalassa.
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus, jossa toinen sukeltaja kuoli. Poliisi vahvisti, että uhrit olivat vieraspaikkakuntalaisia, syntyneet 1980- ja 1990-luvuilla.
Valkeakoskella Mallasvesi-järvessä tapahtui sukellusonnettomuus, jossa kuoli toinen sukeltaja. Poliisi vahvisti, että uhrit olivat vieraspaikkakuntalaisia, syntyneet 1980- ja 1990-luvuilla. Tapaus on tutkinnassa kuolemansyyn selvittämiseksi.
Valkeakoskella tapahtuneessa sukellusonnettomuudessa on menehtynyt toinen henkilö. Poliisi tiedottaa, että uhrit olivat vieraspaikkakuntalaisia, jotka olivat sukeltaneet aiemminkin. Onnettomuus tapahtui 28. maaliskuuta, ja poliisi tutkii kuolemansyitä edelleen.
Valkeakoskella tapahtui sukellusonnettomuus, jossa toinen henkilö on kuollut. Poliisi tiedotti, että kaksi sukeltajaa löydettiin elottomina vedestä. Pelastuslaitos elvytti heitä, mutta toinen heistä menehtyi sairaalassa.
Valkeakoskella tapahtuneessa sukellusonnettomuudessa on kuollut toinen sukeltaja. Poliisi sai ilmoituksen kahdesta elottomasta henkilöstä Mallasvedessä maaliskuun lopulla. Pelastuslaitos elvytti sukeltajia, mutta toinen heistä menehtyi myöhemmin sairaalassa.
Valkeakoskella tapahtui sukellusonnettomuus, jossa kuoli kaksi henkilöä. Poliisi sai ilmoituksen elottomista sukeltajista Mallasvedellä. Tapahtuman tutkinta jatkuu sukellusolosuhteiden selvittämiseksi. Kuolemansyyn selvittäminen on lain mukaan salassa pidettävää.
Valkeakoskella tapahtui sukellusonnettomuus, jossa kuoli kaksi ihmistä. Ensimmäinen uhri menehtyi pian onnettomuuden jälkeen sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä, muttei tiedota lisää. Sukeltajat olivat vieraspaikkakuntalaisia ja heillä oli…
Valkeakoskella tapahtui sukellusonnettomuus maaliskuun lopulla. Viranomaiset löysivät vedestä kaksi elotonta henkilöä sukellusvarusteet yllään. Toinen uhreista on vahvistettu menehtyneeksi, ja poliisi tutkii tapausta kuolemansyynselvityksillä.
Valkeakoskella tapahtui lauantaina sukellusonnettomuus, jossa kuoli toinen henkilö. Sisä-Suomen poliisilaitos vahvisti tiedon. Onnettomuuden syyt ovat vielä selvityksessä.
Valkeakoskella tapahtuneessa sukellusturmassa on kuollut toinen uhri. Poliisi tutkii edelleen kuolemansyytä. Ensimmäinen uhri menehtyi onnettomuuden jälkeen.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.