Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance vierailee Budapestissa. Unkarin ulkoministeri Peter Szijjarto kertoo suhteiden olevan uudessa "kultakaudessa".
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance vierailee Budapestissa. Unkarin ulkoministeri Peter Szijjarto kertoo suhteiden olevan uudessa "kultakaudessa".
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 12:07, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Yhdysvaltain varapresidentti Vance vahvistaa suhteita Unkariin Budapestissa • J. D. Vance tapaa Viktor Orbánin Unkarissa.
USA ja Unkari aloittavat yhteistyön
Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance vierailee Budapestissa. Hän tapaa Unkarin pääministerin Viktor Orbánin. Vance ja unkarilaiset johtajat keskustelevat muuttoliikkeestä ja taloudesta. Ulkoministeri Peter Szijjarto sanoo suhteiden olevan uudessa vaiheessa.
Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance vierailee Budapestissa. Unkarin ulkoministeri Peter Szijjarto kertoo suhteiden olevan uudessa "kultakaudessa".
Yhdysvaltain varapresidentti J. D. Vance vierailee Unkarissa tiistaina. Hän tapaa pääministeri Viktor Orbánin, ja vierailun tavoitteena on syventää maiden välistä yhteistyötä. Orbánin Fidesz-puolueen kannatus on laskenut, ja vaalit…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.