Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kelan asiakkaat myyvät Kela-korvattavia voiteita verkossa. Farmaseuttien mukaan myynti on kasvanut ja tapahtuu erityisesti Torissa, Vintedissä ja Facebook-ryhmissä. Apteekit pitävät tätä järjestelmän väärinkäyttönä ja ovat huolissaan ilmiöstä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kelan asiakkaat myyvät Kela-korvattavia voiteita verkossa. Farmaseuttien mukaan myynti on kasvanut ja tapahtuu erityisesti Torissa, Vintedissä ja Facebook-ryhmissä. Apteekit pitävät tätä järjestelmän väärinkäyttönä ja ovat huolissaan ilmiöstä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 08:38, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kelan asiakkaat myyvät lääkkeitä verkossa.
Kelan voiteiden myynti verkossa
Kelan asiakkaat myyvät voiteita verkossa. Myynti tapahtuu Torissa ja muilla alustoilla. Apteekit pitävät tätä ongelmallisena. Farmaseuttien mukaan ilmiö on yleistynyt ja se herättää huolta.
Kelan asiakkaat myyvät Kela-korvattavia voiteita verkossa. Farmaseuttien mukaan myynti on kasvanut ja tapahtuu erityisesti Torissa, Vintedissä ja Facebook-ryhmissä. Apteekit pitävät tätä järjestelmän väärinkäyttönä ja ovat huolissaan ilmiöstä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.