Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper kritisoi Buffalo Sabresin jäähyaitiovirkailijaa. Hänen mukaansa hyökkääjä Pontus Holmberg loukkaantui, koska jäähyaition ovi oli raollaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper kritisoi Buffalo Sabresin jäähyaitiovirkailijaa. Hänen mukaansa hyökkääjä Pontus Holmberg loukkaantui, koska jäähyaition ovi oli raollaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 08:48, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Valmentaja vaatii potkuja jäähyaitiovirkailijalle • Cooper vaatii potkuja jäähyaition avaajalle • Ukko-Pekka Luukkonen loisti NHL-ottelussa.
Valmentaja vaatii virkailijalle potkuja
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper vaatii potkuja jäähyaitiovirkailijalle. Hän kritisoi virkailijaa, koska jäähyaition ovi oli raollaan, mikä johti hyökkääjä Pontus Holmbergin loukkaantumiseen. Holmberg törmäsi oveen kolmannessa erässä. Cooper sanoi, että tilanne olisi voinut vahingoittaa muitakin pelaajia.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper kritisoi Buffalo Sabresin jäähyaitiovirkailijaa. Hänen mukaansa hyökkääjä Pontus Holmberg loukkaantui, koska jäähyaition ovi oli raollaan.
Tampa Bay Lightningin päävalmentaja Jon Cooper on raivoissaan. Hän syyttää jäähyaition avaajaa Pontus Holmbergin loukkaantumisesta. Holmberg loukkaantui Buffalo Sabresia vastaan pelatussa ottelussa, kun jäähyaition ovi oli jäänyt auki.…
Ukko-Pekka Luukkonen oli avainpelaaja, kun Buffalo Sabres voitti Tampa Bay Lightningin 4–2. Luukkonen torjui ottelussa 23 laukausta ja sai kakkostähden palkinnon. Hänen suorituksensa nosti Sabresin divisioonan kärkeen.
Ukko-Pekka Luukkonen torjui Buffalo Sabresin 4–2-kotivoittoon Tampa Bay Lightningista. Hän teki 23 torjuntaa ja sai syöttöpisteen Jack Quinnin tyhjään maaliin. Buffalo ja Tampa Bay ovat varmistaneet paikkansa pudotuspeleissä.
Ukko-Pekka Luukkonen torjui Buffalo Sabresin voittoon Tampa Bay Lightningista. Hän teki 23 torjuntaa ja syötti Jack Quinnin maalin. Buffalo ja Tampa Bay ovat jo varmistaneet paikkansa pudotuspeleissä.
Ukko-Pekka Luukkonen oli avainpelaaja, kun Buffalo Sabres voitti Tampa Bay Lightningin 4–2. Voitto nosti Sabresin Atlantin divisioonan kärkeen. Luukkonen torjui ottelussa 23 laukausta ja sai kakkostähden palkinnon. Hänen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.