Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomessa testataan hoitoa nuorille, joilla on käytöshäiriöitä. Psykologi Jenni Kaunomäki työskentelee tunnekylmien ihmisten parissa. Psykopatian parantaminen on ollut haastavaa, mutta uudet tutkimustulokset antavat toivoa. Hoitomenetelmät voivat mahdollisesti parantaa nuorten elämänlaatua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomessa testataan hoitoa nuorille, joilla on käytöshäiriöitä. Psykologi Jenni Kaunomäki työskentelee tunnekylmien ihmisten parissa. Psykopatian parantaminen on ollut haastavaa, mutta uudet tutkimustulokset antavat toivoa. Hoitomenetelmät voivat mahdollisesti parantaa nuorten elämänlaatua.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 05:00, pääluokka Tutkimukset.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Psykopatian hoitoon avautuu uusia mahdollisuuksia Suomessa • Psykopatian hoitoon kehitetään uusia menetelmiä Suomessa • Psykopatian hoitoa testataan Suomessa.
Uusia hoitomenetelmiä psykopatiaan
Suomessa kehitetään hoitoa nuorille, joilla on psykopatiaa. Psykologi Jenni Kaunomäki työskentelee tunnekylmien ihmisten kanssa. Psykopatian parantaminen on ollut vaikeaa, mutta tutkimukset tuovat uutta toivoa. Uudet menetelmät voivat auttaa nuoria parempaan elämään.
Suomessa testataan hoitoa nuorille, joilla on käytöshäiriöitä. Psykologi Jenni Kaunomäki työskentelee tunnekylmien ihmisten parissa. Psykopatian parantaminen on ollut haastavaa, mutta uudet tutkimustulokset antavat toivoa. Hoitomenetelmät voivat mahdollisesti parantaa…
Suomessa kehitetään hoitoa nuorille, joilla on psykopatiaa. Hoito keskittyy tunnekylmien ja käytöshäiriöisten nuorten auttamiseen. Psykologi Pekka Vahvanen työskentelee aiheeseen liittyvissä projekteissa. Tavoitteena on löytää tehokkaita keinoja parantaa näiden…
Suomessa testataan hoitoa nuorille, joilla on psykopatiaa. Hoito on suunnattu tunnekylmille ja käytöshäiriöisille nuorille.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.