Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulun Aleksanterinkadulla syttyi tulipalo kerrostalossa myöhään maanantai-iltana. Tulipalon aiheutti latauksessa ollut sähköpyörän akku, joka syttyi itsestään. Perhe, johon kuului kaksi aikuista ja neljä lasta, pääsi onneksi turvallisesti ulos asunnosta, joka tuhoutui täysin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulun Aleksanterinkadulla syttyi tulipalo kerrostalossa myöhään maanantai-iltana. Tulipalon aiheutti latauksessa ollut sähköpyörän akku, joka syttyi itsestään. Perhe, johon kuului kaksi aikuista ja neljä lasta, pääsi onneksi turvallisesti ulos asunnosta, joka tuhoutui täysin.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.4.2026 klo 01:28, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oulussa perhe pakeni tulipalon vuoksi • Sähköpyörän akku sytytti tulipalon Oulussa.
Perhe pakeni Oulun tulipalon vuoksi
Oulussa syttyi tulipalo kerrostalossa. Palon aiheutti sähköpyörän akku. Asunnossa oli kaksi aikuista ja neljä lasta. He pääsivät turvallisesti ulos. Pelastuslaitos sai palon hallintaan nopeasti. Asunnon savuvahinkojen vuoksi asukkaat eivät voineet palata.
Oulun Aleksanterinkadulla syttyi tulipalo kerrostalossa myöhään maanantai-iltana. Tulipalon aiheutti latauksessa ollut sähköpyörän akku, joka syttyi itsestään. Perhe, johon kuului kaksi aikuista ja neljä lasta, pääsi onneksi turvallisesti ulos…
Oulun Heinäpäässä syttyi tulipalo sähköpyörän akusta. Tulipalo tapahtui kuusikerroksisen talon viidennessä kerroksessa.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.