Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina, mutta laski iltapäivällä. Brent-laatu maksoi aamulla yli 110 dollaria barrelilta, mutta iltapäivällä hinta oli noin 108 dollaria. Pohjois-Amerikan WTI-laatu nousi lähes kahdella prosentilla, mutta laski myöhemmin noin 110 dollariin barrelilta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina, mutta laski iltapäivällä. Brent-laatu maksoi aamulla yli 110 dollaria barrelilta, mutta iltapäivällä hinta oli noin 108 dollaria. Pohjois-Amerikan WTI-laatu nousi lähes kahdella prosentilla, mutta laski myöhemmin noin 110 dollariin barrelilta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 16:35, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raakaöljyn hinta nousi alkuviikosta, mutta laski iltapäivällä • Raakaöljyn hinta nousi ja laski pörssissä.
Raakaöljyn hinta nousee ja laskee
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina, mutta laski iltapäivällä. Brent-laatu maksoi aamulla yli 110 dollaria barrelilta, mutta iltapäivällä hinta oli noin 108 dollaria. WTI-laatu nousi lähes kahdella prosentilla, mutta laski myöhemmin noin 110 dollariin. Hormuzinsalmen öljykuljetukset vaikuttavat hintoihin.
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina, mutta laski iltapäivällä. Brent-laatu maksoi aamulla yli 110 dollaria barrelilta, mutta iltapäivällä hinta oli noin 108 dollaria. Pohjois-Amerikan WTI-laatu nousi lähes kahdella prosentilla, mutta…
Raakaöljyn hinta nousi maanantaina, mutta laski iltapäivällä. Brent-laatu maksoi aamulla yli 110 dollaria barrelilta, mutta iltapäivällä hinta putosi noin 108 dollariin. WTI-laadun barrelihinta nousi lähes kahteen prosenttiin, mutta…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.