Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Iranin sunnuntaisessa ohjusiskussa Haifassa kuoli neljä ihmistä. Isku osui seitsenkerroksiseen kerrostaloon, jossa neljä henkilöä haavoittui. Israelin armeija kertoi, että ohjus onnistui läpäisemään ilmapuolustuksen, mikä on harvinaista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Iranin sunnuntaisessa ohjusiskussa Haifassa kuoli neljä ihmistä. Isku osui seitsenkerroksiseen kerrostaloon, jossa neljä henkilöä haavoittui. Israelin armeija kertoi, että ohjus onnistui läpäisemään ilmapuolustuksen, mikä on harvinaista.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 17:40, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iranin ohjusisku Haifassa vaati neljä kuolonuhria • Ohjusisku Haifassa vaati neljä kuolonuhria • Kaksi kuoli lumivyöryssä Norjassa.
Ohjusisku Haifassa tappoi neljä
Iranin ohjusisku osui Haifaan ja tappoi neljä ihmistä. Isku tapahtui sunnuntaina kerrostaloon, jossa neljä muuta haavoittui. Israelin armeijan mukaan ohjus läpäisi ilmapuolustuksen. Tämä on harvinaista nykyisessä sodassa. Ohjuksen osa ei räjähtänyt iskussa.
Iranin sunnuntaisessa ohjusiskussa Haifassa kuoli neljä ihmistä. Isku osui seitsenkerroksiseen kerrostaloon, jossa neljä henkilöä haavoittui. Israelin armeija kertoi, että ohjus onnistui läpäisemään ilmapuolustuksen, mikä on harvinaista.
Iranin ohjusisku Haifaan johti neljän ihmisen kuolemaan. Isku tapahtui sunnuntaina, ja se osui seitsenkerroksiseen asuinrakennukseen. Lisäksi neljä henkilöä haavoittui iskussa, ja osa ohjuksesta ei räjähtänyt. Israelin armeija ilmoitti,…
Kaksi ihmistä on kuollut lumivyöryssä Kaakkois-Norjassa. Lumivyöry tapahtui Hemsedalissa maanantaina aamupäivällä. Vyöryn alla oli useamman hengen seurue, joista neljä jäi loukkuun.
Kaksi ihmistä on kuollut lumivyöryssä eteläisessä Norjassa. Suuri vaellusryhmä oli matkalla Halsanen alueella Hemsedalissa, kun lumivyöry tapahtui. Alueella oli voimassa oranssi lumivyöryvaroitus, joka tarkoittaa huomattavaa vaaraa.
Kaksi ihmistä on kuollut lumivyöryssä Norjan Hemsedalissa. Neljä henkilöä joutui vyöryn viemäksi, ja viranomaiset vahvistivat kahden kuoleman.
Kaksi ihmistä kuoli lumivyöryssä Hemsedalissa, Norjassa. Onnettomuus tapahtui maanantaiaamuna, ja pelastusviranomaiset saivat tiedon siitä kello 11.10.
Kaksi ihmistä on kuollut lumivyöryssä Norjassa Hemsedalin kunnassa. Poliisi vahvistaa, että neljä retkeilijää oli mukana onnettomuudessa. Pelastusviranomaiset saivat tiedon tapahtumasta maanantaiaamuna.
Kaksi ihmistä on kuollut lumivyöryssä Hemsedalissa, Norjassa. Suuri vaellusryhmä oli matkalla Halsanen alueella, kun lumivyöry tapahtui. Alueella oli voimassa oranssi lumivyöryvaroitus, joka tarkoittaa huomattavaa vaaraa.
Kaksi henkilöä on kuollut lumivyöryssä Hemsedalissa, Norjassa. Onnettomuus tapahtui maanantaina aamupäivällä, kun neljä ihmistä jäi lumimassan alle.
Kaksi ihmistä menehtyi lumivyöryssä Hemsedalissa. Onnettomuus tapahtui sunnuntaina, kun neljä henkilöä jäi vyöryn alle. Poliisi ja pelastuspalvelut aloittivat laajan etsintäoperaation alueella, jossa oli voimassa lumivyöryvaroitus.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.