Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Venäjän ilmavoimien kenraali Alexander Otroshenko kuoli lentokoneen maahansyöksyssä Krimillä. Onnettomuus tapahtui 31. maaliskuuta, ja siinä menehtyi yhteensä 30 ihmistä. Alustavien tietojen mukaan syynä oli tekninen vika. An‑26 -tyyppinen kone on ollut käytössä vuodesta 1960 ja on ollut osallisena useissa onnettomuuksissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Venäjän ilmavoimien kenraali Alexander Otroshenko kuoli lentokoneen maahansyöksyssä Krimillä. Onnettomuus tapahtui 31. maaliskuuta, ja siinä menehtyi yhteensä 30 ihmistä. Alustavien tietojen mukaan syynä oli tekninen vika. An‑26 -tyyppinen kone on ollut käytössä vuodesta 1960 ja on ollut osallisena useissa onnettomuuksissa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 13:31, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Venäjän ilmavoimien kenraali kuoli An-26-koneen maahansyöksyssä Krimillä • Venäjän ilmavoimien komentaja kuoli lentoturmassa.
Venäjän ilmavoimien kenraali kuoli An-26-koneen maahansyöksyssä Krimillä
Venäjän ilmavoimien kenraali kuoli Krimillä. Lentokone syöksyi maahan 31. Maaliskuuta. Onnettomuudessa kuoli yhteensä 30 ihmistä. Alustavien tietojen mukaan syy oli tekninen vika. An‑26 -kone on ollut käytössä vuodesta 1960.
Venäjän ilmavoimien kenraali Alexander Otroshenko kuoli lentokoneen maahansyöksyssä Krimillä. Onnettomuus tapahtui 31. maaliskuuta, ja siinä menehtyi yhteensä 30 ihmistä. Alustavien tietojen mukaan syynä oli tekninen vika. An‑26 -tyyppinen…
Venäjän ilmavoimien komentaja, kenraaliluutnantti Alexandr Otroštšenko, kuoli lentoturmassa Krimillä. Onnettomuudessa menehtyi 30 ihmistä, mukaan lukien kuusi miehistön jäsentä. Turman syyksi epäillään teknistä häiriötä. An-26-kuljetuskoneet ovat olleet käytössä 1960-luvulta…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.