Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Maunulassa on käynnissä poliisioperaatio, jossa epäillään törkeää pahoinpitelyä. Poliisi tutkii tapausta, jossa rikos on kohdistunut yhteen henkilöön, ja useampi henkilö on epäiltynä. Operaatio on edelleen kesken, ja poliisi tiedottaa asiasta myöhemmin lisää.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Maunulassa on käynnissä poliisioperaatio, jossa epäillään törkeää pahoinpitelyä. Poliisi tutkii tapausta, jossa rikos on kohdistunut yhteen henkilöön, ja useampi henkilö on epäiltynä. Operaatio on edelleen kesken, ja poliisi tiedottaa asiasta myöhemmin lisää.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 10:52, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisioperaatio Helsingissä törkeän rikoksen vuoksi • Helsingin Maunulassa törkeä pahoinpitely tutkinnassa • Mies kuoli tulipalossa ostoskeskuksessa.
Poliisioperaatio Helsingissä törkeän rikoksen vuoksi
Helsingin Maunulassa on poliisioperaatio. Poliisi epäilee törkeää pahoinpitelyä. Rikoksesta epäillään useampaa henkilöä. Tilanteesta ei ole vaaraa ulkopuolisille. Lisätietoja annetaan myöhemmin.
Helsingin Maunulassa on käynnissä poliisioperaatio, jossa epäillään törkeää pahoinpitelyä. Poliisi tutkii tapausta, jossa rikos on kohdistunut yhteen henkilöön, ja useampi henkilö on epäiltynä. Operaatio on edelleen kesken, ja…
Helsingin Maunulassa on tapahtunut maanantaina törkeä pahoinpitely. Poliisi on käynnistänyt suuren operaation alueella, erityisesti Pakilantien ja Paanutien risteyksessä. Uhri ja useita epäiltyjä ovat mukana tapauksessa, mutta sivulliset eivät…
Helsingissä Kontulan ostoskeskuksessa syttyi yöllä tulipalo, jossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Hän työskenteli ostoskeskuksessa.
Helsingissä Kontulan ostoskeskuksessa syttyneessä tulipalossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Palo alkoi varastotiloista, joihin asiakkailla ei ole pääsyä.
Helsingin Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, jossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Palo alkoi varastotiloista, joihin asiakkailla ei ole pääsyä.
Helsingissä Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, jossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Palo tapahtui varastotiloissa, joihin asiakkailla ei ole pääsyä.
Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, jossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Palo havaittiin yöllä, ja se levisi varastotiloista ravintolan alueelle.
Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, jossa kuoli 1960-luvulla syntynyt mies. Palo havaittiin yöllä, ja se levisi varastotiloista ravintolan alueelle.
Kontulan ostoskeskuksessa syttyi tulipalo, jossa menehtyi 1960-luvulla syntynyt mies. Palo havaittiin yöllä poliisipartion toimesta.
Kontulassa Helsingissä tapahtui tulipalo, jossa kuoli yksi mies. Palo syttyi ostoskeskuksen varastotiloissa, joihin asiakkailla ei ole pääsyä.
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.