Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen. Eniten autoilijoita liikkuu Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen. Eniten autoilijoita liikkuu Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.4.2026 klo 02:26, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pääsiäisen paluuliikenne vilkastuu maanantaina ja kiirastorstaina • Pääsiäisen paluuliikenne vilkastuu maanantaina • Pääsiäisen paluuliikenne vilkastuu maanantaina.
Pääsiäisen liikenne vilkastuu iltapäivällä
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkasta maanantaina. Eniten liikennettä on Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä. Jonoutumisiin kannattaa varautua Etelä-Suomessa. Ajokeli huononee aamuyöstä lumisateen vuoksi Pohjois-Savossa ja Kainuussa.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen. Eniten autoilijoita liikkuu Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen. Liikennettä on eniten Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen. Fintraffic arvioi, että liikenne kestää iltaan saakka.
Pääsiäisen paluuliikenne on vilkkaimmillaan maanantaina puolenpäivän jälkeen, kertoo Fintraffic. Liikennettä on eniten Kolmos-, Nelos- ja Vitosteillä. Jonoutumisiin kannattaa varautua erityisesti Etelä-Suomessa, sillä autoilijoita on enemmän kuin talvilomien aikaan.…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.