Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin raviradalla juostiin Toto75-kilpailuja, joissa Mama Rock voitti 9. lähdön ajalla 14,6. Toiseksi sijoittui Esmeralda Combo myös ajalla 14,6, mutta korkeammalla kertoimella. 10. lähdössä Piccolo Cocktail oli ykkönen ajalla 14,8, ja Highlight Flash tuli toiseksi ajalla 14,9.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin raviradalla juostiin Toto75-kilpailuja, joissa Mama Rock voitti 9. lähdön ajalla 14,6. Toiseksi sijoittui Esmeralda Combo myös ajalla 14,6, mutta korkeammalla kertoimella. 10. lähdössä Piccolo Cocktail oli ykkönen ajalla 14,8, ja Highlight Flash tuli toiseksi ajalla 14,9.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.4.2026 klo 21:41, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravit: Helsinki Toto75 -tulokset.
Ravitulokset Helsingistä
Helsingin raviradalla juostiin kilpailuja. Mama Rock voitti 9. lähdön. Sen aika oli 14,6. Esmeralda Combo tuli toiseksi myös ajalla 14,6. 10. lähdössä Piccolo Cocktail voitti ajalla 14,8. Highlight Flash oli toinen ajalla 14,9.
Helsingin raviradalla juostiin Toto75-kilpailuja, joissa Mama Rock voitti 9. lähdön ajalla 14,6. Toiseksi sijoittui Esmeralda Combo myös ajalla 14,6, mutta korkeammalla kertoimella. 10. lähdössä Piccolo Cocktail oli ykkönen…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.