Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Unkarissa tapahtui vakava bussiturma, jossa kuoli 12 ihmistä. Samanaikaisesti Romanian ilmatilassa espanjalainen F-18-hävittäjä ampui alas droonin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Brittiläinen Counter-Strike-pelaaja William "mezii" Merriman on paljastanut erikoiset näppäinasetuksensa podcastissa. Hän liikuttaa hahmoaan epätavallisilla näppäimillä, kuten hyppäämällä A:sta ja kyykistymällä C:stä. Merrimanin pelityyli juontaa juurensa hänen isänsä pelaamasta vanhasta pelistä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Brittiläinen Counter-Strike-pelaaja William "mezii" Merriman on paljastanut erikoiset näppäinasetuksensa podcastissa. Hän liikuttaa hahmoaan epätavallisilla näppäimillä, kuten hyppäämällä A:sta ja kyykistymällä C:stä. Merrimanin pelityyli juontaa juurensa hänen isänsä pelaamasta vanhasta pelistä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.3.2026 klo 21:49, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Meziin erikoiset näppäinasetukset hämmästyttävät.
Meziin erikoiset peliasetukset
William "mezii" Merriman on brittiläinen pelaaja. Hän pelaa Counter-Strike -peliä. Merriman käyttää erikoisia näppäimiä hahmonsa liikuttamiseen. Hän hyppää A-näppäimeltä ja menee kyykkyyn C-näppäimeltä. Merriman oppi pelityylinsä isältään, joka pelasi vanhaa peliä.
Brittiläinen Counter-Strike-pelaaja William "mezii" Merriman on paljastanut erikoiset näppäinasetuksensa podcastissa. Hän liikuttaa hahmoaan epätavallisilla näppäimillä, kuten hyppäämällä A:sta ja kyykistymällä C:stä. Merrimanin pelityyli juontaa juurensa hänen isänsä pelaamasta…
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.