Sofia Virta syyttää perussuomalaisia rasismista
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta on todennut Helsingin Sanomille, että perussuomalaiset edustavat rasistista politiikkaa. Hän myöntää myös, että häntä kutsutaan A-Studioon, kun halutaan kiivasta keskustelua. Virta on kritisoinut erityisesti ministeri Wille Rydmanin toimia sosiaali- ja terveysministerinä.