Uusi teoria Wow-signaalin selityksestä
Tähtitieteilijät ovat löytäneet mahdollisen selityksen vuonna 1977 vastaanotetulle Wow-signaalille. Abel Méndezin johtama ryhmä ehdottaa, että signaali olisi syntynyt atomaarisen vedyn pilvissä maserin kaltaisena säteenä. Tämä uusi teoria on yksityiskohtaisempi ja paremmin dataan perustuva kuin aikaisemmat selitykset.