Libanon, Israel ja Yhdysvallat solmivat aiesopimuksen
Libanon, Israel ja Yhdysvallat ovat tehneet aiesopimuksen, joka toimii pohjana rauhansopimukselle. Israelin pääministeri Benjamin Netanjahu ilmoitti, että Israelin joukot eivät poistu Libanonista ennen kuin Hizbollah on riisuttu aseista. Neuvottelut jatkuvat edelleen.