Rydman kritisoi Rkp:n toimintaa hallituksessa
Sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman on arvostellut Rkp:n toimintaa hallituksen luottamusäänestyksessä. Hän pitää Rkp:n tyhjää äänestämistä vakavana loukkauksena ja syyttää puheenjohtaja Anders Adlercreutzia hallituksen horjuttamisesta. Rydmanin mukaan muut hallituspuolueet vaativat muutoksia Stea-avustuskriteereihin, mutta hän ei usko muutosten valmistuvan nopeasti.