Ylä-Lapissa myytiin liikaa metsästyslupia
Ylä-Lapissa myytiin virheellisesti noin 4 000 metsästyslupaa enemmän kuin oli suunniteltu. Myynnin ylitys johtui järjestelmävirheestä, joka tapahtui 9. kesäkuuta. Metsähallitus aikoo kompensoida ylityksen elokuun lupamyynnissä.